Gå til innhold

Hvordan avfette håret mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså håret mitt blir skikkelig fett og ekkelt etter 2 dager. Dusjer jeg mandag er håret fett og ekkelt onsdag morgen.

Er plaget med mye eksem på hendene, og om vinteren er det verre. Vann og såpe gjør det bare verre, får store sår, klør osv.

Ser det er mange som ikke trenger å dusje håret mer enn 2 ganger i uken.

Men hvordan få det til?

Leste en skrev her inne at man ikke skal dusje håret på 1 uke også etter det dusjer man kun 2 ganger i uken. Da blir ikke håret så fort fett. Stemmer dette?

Noen tips og råd?

Anonym poster: 4cf9d349e81dfe5d971049ae147192f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har eksem også, så pass på å få i deg mye gode fettsyrer, f.eks. omega3, nattlysolje og kokosolje. Da bruker ofte eksemen bli bedre.

Hvis jeg ikke får i meg masse omega3 så blir hodebunnen min verre og håret blir mye raskere fett og ekkelt.

Jeg har hatt godt hjelp av sjampo og balsam fra Krem Fresh (norsk økologisk merke). Jeg har brukt en sjampo som heter "helt ren" og silkeproteinbalsamen deres. Nå sist prøvde jeg også saltsjampoen deres som man kan bruke en gang i uken.

Før vasket jeg håret veldig ofte. Nå kan jeg vaske det 1-2 ganger i uken og det ser fint ut hele tiden, så verdt et forsøk :)

Anonym poster: 1d9850bd2a96912bfdf707cfea1be852

Skrevet

Zalo ;)

Anonym poster: 6e4dfdc770fff75cbd74de5a2b9b159a

Skrevet

jeg har også fett hår.før vasket jeg det hver dag.nå klarer jeg meg med 3-4 g i uka og er fonøyd med det.Synes tørrshampoo er en fin løsning:)

Skrevet

Dytt..

Hi

Anonym poster: 4cf9d349e81dfe5d971049ae147192f0

Skrevet

Siden du har eksem også, så pass på å få i deg mye gode fettsyrer, f.eks. omega3, nattlysolje og kokosolje. Da bruker ofte eksemen bli bedre.

Hvis jeg ikke får i meg masse omega3 så blir hodebunnen min verre og håret blir mye raskere fett og ekkelt.

Jeg har hatt godt hjelp av sjampo og balsam fra Krem Fresh (norsk økologisk merke). Jeg har brukt en sjampo som heter "helt ren" og silkeproteinbalsamen deres. Nå sist prøvde jeg også saltsjampoen deres som man kan bruke en gang i uken.

Før vasket jeg håret veldig ofte. Nå kan jeg vaske det 1-2 ganger i uken og det ser fint ut hele tiden, så verdt et forsøk :)

Anonym poster: 1d9850bd2a96912bfdf707cfea1be852

Hørhør !! :)

Elsker kremfresh sine produkter !! De har reddet huden min,og gjort håret mitt råflott !!

Les litt om produktene og historien bak, anbefaler de veldig, spesielt til eksemen din.

http://www.kremfresh.com/

Skrevet

Zalo fungerer supert til avfetting innimellom!

Skrevet

Hørte om noen som brukte zalo på håret sitt en gang, og det fjernet jo alt fett i håret, så håret så ut som en stålbørste (sånn krusedull) og måtte klippe bort alt!! Jeg hadde ALDRI i verden brukt zalo i håret mitt.

Anonym poster: b1960baefb2e6bf56901f87ca835b1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...