Gå til innhold

Noen som har hatt en dum sjef der det bedret seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skikkelig teit og elendig sjef, og lurer på om det er noen mening i å vente på bedre tider eller om jeg skal forlate skuta først som sist..?

Anonym poster: 4ecf79b27caa6f840c687ec22adfbaad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri opplevd at sånne sjefer har blitt bedre - heller det motsatte. Så hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg nok kikket meg om etter noe annet!

Anonym poster: 5767a49d9181f9879ab186fc02621446

Skrevet

Sjelden folk forandrer seg veldig mye. Er det virkelig ille bør du finne noe annet. Det måtte jeg - ble nesten ødelagt av fyren.

Anonym poster: c91e318ada01f25479141c0a50ef6629

Skrevet

I utgangspunktet er det nok best å slutte hvis sjefen er helt idiot. Men det kan også bedre seg hvis det er mulig å snakke sammen. Jeg hadde medarbeidersamtale og tok opp nesten alt som plaget meg, og jeg "truet" med å slutte - eller jeg sa ihvertfall at jeg kommer til å slutte innen nærmeste fremtid. På bakgrunn av det jeg sa pluss det at flere på avdelingen har tatt opp lignende temaer med sjefen, så har vedkommende fakisk tatt det til seg. Mye av problemet og frustrasjonen kunne vært unngått med bedre og annerledes kommunikasjon.

Anonym poster: 624bd510cf4e236a1a60e4960b526608

Skrevet

Dessverre! Har hatt en dum sjef. Slutta, fikk ny jobb og jammen meg er ikke den sjefen enda værre. Og det sjefen, og hele ledelsen, er dårligst på er personal politikk.

Har ikke trua på at denne situasjonen skal endre seg heller, men skal prøve å holde ut til jeg finner en spennende jobb å søke på.

Skrevet

Takk for svar, selv om de ikke var så oppløftende, hehe. Og ja, man kan jo gå fra asken til ilden også.. Kjip situasjon, men jeg tror dere har rett, det er bare å lete etter noe annet..

HI.

Anonym poster: 4ecf79b27caa6f840c687ec22adfbaad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...