Mami_ Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jenta vår blir 11,5 mnd når hun starter i barnehage i januar. Har fått spørsmål om det er noe klær og utstyr vi ønsker til henne til jul i forbindelse med barnehagestart.. Jeg har rett og slett ikke peiling. Hun har en parkdress, da vi fikk anbefalt på butikken at det var best for babyer som ikke går enda. Trenger hun kanskje vinterdress når hun begynner i barnehage? Hun går ikke enda. Går litt langs bordkantene (er 10 mnd nå), men er ganske ustødig. Håper noen tar seg tid til å svare :)
Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Noen gode tøfler (ulltøflene fra PoP er veldig gode) Votter (greit å ha flere skift med votter, særlig med våt snø eller regn) Luer Ullsokker Matboks Vinterdress Ulledress til å ha under vinterdressen Ullklær (greit å ha skift i barnehagen) Fleeceklær (dersom dere bruker det) Hals / buff
soleia Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Veit ikkje kvar i landet du bur, men eg synes det er greit å ha skikkeleg fora dress no når det går under 0. Dei er jo ikkje så aktive når dei er så små. No for tida brukar dei ullundertøy og strikkadress inni vinterdressen. Men mine har vore litt større og gått då dei byrja i bhg, veit ikkje om dei held dei aller minste inne når det er kulde. Vinterdressane vert forøvrig ofte selt til halv pris over jul, så det går jo an å spørje i bhg første dagen kva dei anbefalar. Ellers skriv eg under alt Lykke fryd - beklager; jule Fryd listar opp. Til våren treng de regntøy. Mine har og fått ransel til barnehagestart, men det treng de strengt tatt ikkje enno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå