Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har laget min første pai i dag, og den ble jo ikke så aller verst.. Med spinat og røkelaks.. Men bruker man samme deigen til søte dessertpaier, som til middagspaier? Noen som har gode tips til fyll i dessertpaier? Anonym poster: a07e85ace27b53a77e4dc360622cc9ac
soleia Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 ein kan lage pai med same deigen, men eg plar bruke mørdeig til frukt/bær pai. Den er det og sukker og eit egg i. Eg lagar feks eplepai med eple, mandlar, rosiner, kanel og sukker. Eg har ei god oppskrift på jordbær og rabarbrapai som du kan få om du har rabarbra i frysen. - er ikkje så vanleg lengre. Ellers er smuldrepai godt. Eg har laga eplesmuldrepai mange gonger i haust. Synes det er best med havregryn og nøtter i smuldredeigen, og nydeleg med is til.
soleia Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 http://annicaommat.wordpress.com/2010/10/03/smuldrepai-med-epler/ Denne laga eg, men hadde i tillegg i hakka nøtter. Brukar norske eple når dei er å få tak i, eller evt andre syrlege eple.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå