Gå til innhold

Dere som lager mye pai..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget min første pai i dag, og den ble jo ikke så aller verst.. Med spinat og røkelaks..

 

Men bruker man samme deigen til søte dessertpaier, som til middagspaier?

 

Noen som har gode tips til fyll i dessertpaier?

 

Anonym poster: a07e85ace27b53a77e4dc360622cc9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ein kan lage pai med same deigen, men eg plar bruke mørdeig til frukt/bær pai. Den er det og sukker og eit egg i.

Eg lagar feks eplepai med eple, mandlar, rosiner, kanel og sukker.

Eg har ei god oppskrift på jordbær og rabarbrapai som du kan få om du har rabarbra i frysen. - er ikkje så vanleg lengre.

Ellers er smuldrepai godt. Eg har laga eplesmuldrepai mange gonger i haust. Synes det er best med havregryn og nøtter i smuldredeigen, og nydeleg med is til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...