Gå til innhold

Fiskekakehjelp..?


Anbefalte innlegg

Gjest Gullguttene
Skrevet

Hvordan tilbereder jeg de? Skal de først stekes også i saus eller bare stekes? Kan jeg ha hvit saus, poteter og grønnsaker til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun saus til fiskekaker, ikke hvit. De kan varmes direkte i sausen, trenger ikke stekes.

 

Anonym poster: f3b67b1703a477ab889d6c2317288bd5

Skrevet

Du kan selvsagt også ha de utem saus. Varme de på stekepannen å ha enten smeltet smør eller baconfett over. Poteter og grønnsaker (råkost er godt).

 

Anonym poster: f3b67b1703a477ab889d6c2317288bd5

Skrevet

De fra butikken er jo ferdig stekt. De kan du varme i stekepanna. Lag saus ved siden av. Vanlig hvitsaus er godt, men kanskje litt kjedelig? ;) Her i trøndelag har jeg flere ganger fått servert makaronistuing, brunsaus og revet gulrot til.

Ellers er sandefjors-smør også godt til.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...