Gjest Gullguttene Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hvordan tilbereder jeg de? Skal de først stekes også i saus eller bare stekes? Kan jeg ha hvit saus, poteter og grønnsaker til?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Brun saus til fiskekaker, ikke hvit. De kan varmes direkte i sausen, trenger ikke stekes. Anonym poster: f3b67b1703a477ab889d6c2317288bd5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Du kan selvsagt også ha de utem saus. Varme de på stekepannen å ha enten smeltet smør eller baconfett over. Poteter og grønnsaker (råkost er godt). Anonym poster: f3b67b1703a477ab889d6c2317288bd5
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 De fra butikken er jo ferdig stekt. De kan du varme i stekepanna. Lag saus ved siden av. Vanlig hvitsaus er godt, men kanskje litt kjedelig? Her i trøndelag har jeg flere ganger fått servert makaronistuing, brunsaus og revet gulrot til. Ellers er sandefjors-smør også godt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå