Gå til innhold

Dyr i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husdyr, altså. ;) Er det godtatt hjemme hos dere?

Hva med i andre møbler? På bord? Kjøkkenbenken?

Anonym poster: 673de3970a5725d6b15e6de3bf0e6a32

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dyr er lov i senga ja. Og i sofaen...hender bordet blir brukt som bro, uten at det er greit

Skrevet

Hunden har ikke lov til å være i sofaen. Det hender han ligger litt i senga hos oss og koser

Anonym poster: dd6d13e20dc84e932fc45af0c931b0d0

Skrevet

Nope, ikke i sofa eller i senga vår. Men den ligger i sengen til guttungen :)

Skrevet

I sofaen er det bare kattene, men i senga er det bare hunden :) Oppå benker og bord er det uaktuelt, uansett. ^^,

Skrevet

Benker og bord. nei.

Sofa og senger, ja.

Sånn sett har de omtrent samme regler som menneskene.

Anonym poster: 951ac69e9c19e91c6f4f03fff81f1bb4

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Sofa: Ja, seng: nei, ikke nå lenger. Den forrige bikkja vi hadde lå midt mellom meg og mannen og fungerte som solid prevensjon... På benker og bord: Nei, absolutt ikke.

Skrevet

Vi har katt. Han får ikke være på noen av stedene du nevner. Men da jeg var liten lå jeg ofte med katten i senga.

Skrevet (endret)

Her er vi veldig strenge. Hun får ligge i kurven sin ved sofaen, i vinduskarmen, eller på puffen. Tillater fangkos i sofaen, men hun vet det er strengt regime og prøver aldri gå opp i møbler alene. Og dette er da altså en katt. :)

Endret av Musemorbr /
Skrevet

Ikke for å provosere, men jeg syns faktisk det er ekkelt å ha hunden/katten i senga! Hår og skitt de tar med seg utenfra osv. Og katter på kjøkkendisken er det værste jeg ser (har jobbet som hjemmehjelp, mange friske gamle mennesker har katter som gåt over alt, så er nok ikke farlig). I sofaen er det kjempekoslig om bikkja ikke er på størrelse med en middels stor elefant:-)

Anonym poster: 01854a7415488c3733ed3cd11b6a0510

Skrevet

Kattene får i sofaen, aldri om de får på bord og benker! Eller i senga. Fysj. Hundene får ingen av stedene, kun på gulvet. Vi setter oss på gulvet og koser med dem isteden :)

Skrevet

Kun i sengen og hundesengen :)

Skrevet

Innepusen vår fikk være i sengen da hun var mindre, men etter et par hårballer ble det uaktuelt, blææ.

Kattene får være i kattesengene og i sofaen (De røyter lite og sofaen er enkel å vaske av)

Har aldri sett dem på hverken bord eller kjøkkenbenker, heldigvis.

Ekleste jeg vet om er dyr på kjøkkenbenken, så det er strengt forbudt.

Skrevet

Det er jo uansett så grisete og ekkelt med dyr inne, så det spiller vel ingen rolle om de ligger over alt. Uansett hår og grisere overalt uansett. Hater å spise eller være hjemme hos folk med dyr. Æsj

Anonym poster: 1a741015b1034fe68d694a0ec9399306

Skrevet

seng, benk og bord: stort nei

sofa: katten ja, bikkja nei

Skrevet

Senger, kjøkkenbenk, bord er nei-områder både for kattene og hunden. Sofa er lov for begge, men bikkja får kun komme opp når vi ber om det.

Skrevet

Her sover hunden i senga i beinenden :) Syns det er ganske så koselig med lille frøkna i senga og koser :)

Skrevet

Sofa og seng ja, bord og kjøkkenbenk nei (men det skjer innimellom likevel med katten).

Ser ikke at det er så uhygienisk med dyr i seng? Sengetøyet blir jo uansett byttet hver helg, og de får jo ikke komme opp om de er skitne. Mennesker er ganske ekle og røyter masse hudceller pluss at de svetter, noe dyr ikke gjør. Og små barn både tisser og gulpe i senga, men de får nå ligge der fordet.

Skrevet

Det er jo uansett så grisete og ekkelt med dyr inne, så det spiller vel ingen rolle om de ligger over alt. Uansett hår og grisere overalt uansett. Hater å spise eller være hjemme hos folk med dyr. Æsj

Anonym poster: 1a741015b1034fe68d694a0ec9399306

Hvor rent det er hos folk kommer da ikke an på hvor mange dyr de har. Har vært hos mennesker uten dyr som det har vært mer grisete enn "Tante Helga med fire katter" liksom...

Anonym poster: 59e5437f710a2faa6d3b7bec38d07a41

Gjest Heartbroken
Skrevet

Dyr i møbler er ekkelt uansett, og jeg klarer nesten ikke tanken på dyr i senga :P

Skrevet

Bord, benker og seng: nei. Sofa: jepp. Har katt og hetterotter.

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Nei, hundene får holde seg på gulvet her i huset.

For meg blir det helt feil å ha dyr i sofaen og sengen pga blant annet røyting, fare for flått osv.

Skrevet

Katten får være i sofaene, men det er det. Absolutt ikke på kjøkkenbenken eller bordene (selv om hun sniker seg opp der når hun tror vi ikke ser), og heller ikke i sengene.

Skrevet

Ja, jeg er et dyr i senga!

Anonym poster: ef5dd1eaa995c33e57b6b5f47aa4cbbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...