Gå til innhold

Vondere etter kiropraktor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos kiropraktor i dag pga av store ryggsmerter. Er gravid og har visst flere låsninger i rygg, samt bekken. Har også stive muskler i hele ryggen. Hun har knekt opp noe i dag og trykket på punktene. Skal tilbake om noen dager. Er det vanlig å få vondere etter behandling?

Anonym poster: 10f7aed9579cee8cb91eeee5554f6729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hender det blir vondere rett etterpå, blir litt mørbanket på en måte.

Jeg har pleid få beskjed om å ta Ibux og slappe mest mulig av i døgnet etter behandling. Men jeg har aldri gått når jeg har vært gravid da, Ibux skal kanskje ikke tas i svangerskapet?

Anonym poster: 9265d0641d3165122ffbfae5174afbc7

Skrevet

Ja, det hender det blir vondere rett etterpå, blir litt mørbanket på en måte.

Jeg har pleid få beskjed om å ta Ibux og slappe mest mulig av i døgnet etter behandling. Men jeg har aldri gått når jeg har vært gravid da, Ibux skal kanskje ikke tas i svangerskapet?

Anonym poster: 9265d0641d3165122ffbfae5174afbc7

Nei, kun paracet. Får ta det hvis det blir for ille.

Anonym poster: cb9e4f16d7153ee2dc047391fd48a892

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gjør vondt rett etter.. Gjorde skikkerlig vondt her.. Men det hjalp for meg å ta en paracet og legge håndkle som var vridd opp i varmt vann over der det var knekt opp.

Skrevet

Gjør vondt rett etter.. Gjorde skikkerlig vondt her.. Men det hjalp for meg å ta en paracet og legge håndkle som var vridd opp i varmt vann over der det var knekt opp.

Takk for bra tips :)

Skrevet

Ut å gå ett kvarter etter behandling, og litt ubehag som slipper det meste til i morgen er greit, men er det like ille etter du har vært flink å Slappet av hadde jeg snakket med behandler.

Skrevet

Gikk noen runder på parkeringsplassen som hun sa, men var kanskje ikke nok :( Får se hvordan det er i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...