Gå til innhold

Hva har jeg egentlig gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min har spurt meg om jeg ville bli med på et møte som er veldig viktig for henne. Jeg har sagt ja.

Men dette betyr jo at jeg trenger et sted å overnatte den dagen siden jeg bor litt langt unna...

Så jeg spurte om jeg kunne overnatte hos henne, og hun er jo nå i en flytteprosess med småsøskene mine. Om hun da flytter inn inntil det møte kunne jeg komme å overnatte, men om ikke, så var det ikke snakk om at jeg kunne overnatte på sofaen der hun er nå i mellom tiden....

Må nevne at etter jeg flytte hjemmefra har jeg fått klager om at jeg har sviktet slekta.. Så jeg prøver og vil tilbringe tid med søsken og mor da jeg først er der. Slik at jeg er der og overnatter og finner på ting med de.

Men nå føles det ut som jeg har gjort noe fryktelig dumt siden hun var på tonen "dytte-bort" og ikke ha tid til - tone... Og jeg blir faktisk litt lei meg..

Mulig jeg er tar til meg ting fort, men det sårer meg litt....

Og jeg vet jo at de trenger tid for seg selv, det er helt greit. Men en/to netter der jeg skal bli med på et møte burde jo gå ann :/

Anonym poster: ecaace71b3ac65022d4d8b91f49ddc96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal bli med på et møte fordi moren din vil og må sove over der det er, men får ikke lov til å sove hos henne? Da tror jeg at jeg hadde spurt hvor viktig det møtet var for henne og hvor viktig det egentlig er at du blir med...

Anonym poster: 13473cc88fc2a8289645d63a4ef3c8e3

Skrevet

Sviktet slekta? Fordi du flyttet ut? Jeg tipper du er myndig og i stand til å ta valg de ikke skal legge seg opp i?

Skrevet

Moren min har spurt meg om jeg ville bli med på et møte som er veldig viktig for henne. Jeg har sagt ja.

Men dette betyr jo at jeg trenger et sted å overnatte den dagen siden jeg bor litt langt unna...

Så jeg spurte om jeg kunne overnatte hos henne, og hun er jo nå i en flytteprosess med småsøskene mine. Om hun da flytter inn inntil det møte kunne jeg komme å overnatte, men om ikke, så var det ikke snakk om at jeg kunne overnatte på sofaen der hun er nå i mellom tiden....

Må nevne at etter jeg flytte hjemmefra har jeg fått klager om at jeg har sviktet slekta.. Så jeg prøver og vil tilbringe tid med søsken og mor da jeg først er der. Slik at jeg er der og overnatter og finner på ting med de.

Men nå føles det ut som jeg har gjort noe fryktelig dumt siden hun var på tonen "dytte-bort" og ikke ha tid til - tone... Og jeg blir faktisk litt lei meg..

Mulig jeg er tar til meg ting fort, men det sårer meg litt....

Og jeg vet jo at de trenger tid for seg selv, det er helt greit. Men en/to netter der jeg skal bli med på et møte burde jo gå ann :/

Anonym poster: ecaace71b3ac65022d4d8b91f49ddc96

Vel, da hadde jeg sagt at jeg gjerne kunne blitt med henne på møtet, men bare hvis jeg har en plass å sove. Er det fortsatt vanskelig, så ville jeg bedt henne om å få noen andre til å bli med seg. Jeg ville også sagt at jeg syns det var rimelig spesielt av henne å være så vanskelig.....

Skrevet

Ja, jeg bodde først på studentbolig men har nå flytt inn til "gubben"...

Jeg hjelpte henne i helgen som var, og da sa hun også at hun trengte meg på møte...

Men hun vet at jeg også trenger et sted og bo, og jeg vil helst unngå hotell i to døgn da jeg har famillie som enda klager på at jeg svikter de...

Skulle nesten tro jeg har gjort noe virkelig ille, eller at de har skrudd av "liker" knappen på meg :P

Anonym poster: 9a5a641e8474cb8a2b06b8834645fb40

Skrevet

Dropp å bli med på møtet om du ikke får sove på sofaen hennes.

Hun kan ikke forvente at du kan bruke masse penger på hotell bare for å hjelpe henne med et møte. Hun er et voksen menneske og burde kunne klare seg selv.

Anonym poster: 2f4373e4735a47548044dd2746765a11

Skrevet

Jeg ville droppet møtet, med mindre det er noe veldig viktig. Og da mener jeg Viktig. Som i et fengslingsmøte, eller møte med kreftspesialist for å høre hvor lenge hun har igjen. Er det ikke så viktig, så drar du ikke.

Skrevet

Hmm... føler det er litt frekt og si jeg skal bli med og det viser seg at jeg takker nei etterpå. Men samtidig så fungerer det ikke at jeg reiser tur/retur begge dagene jeg skal dit.

Skrevet

Hmm... føler det er litt frekt og si jeg skal bli med og det viser seg at jeg takker nei etterpå. Men samtidig så fungerer det ikke at jeg reiser tur/retur begge dagene jeg skal dit.

Moren din legger jo opp til det selv... Skal hun kreve må hun gi litt. Man må møtes på halvveien

Anonym poster: 2f4373e4735a47548044dd2746765a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...