Gå til innhold

IKEA pepperkakedeig. Til dere som bruker den..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir deres pepperkaker også seige? Veldig gode, altså - men spiste noen i sted som jeg bakte i går, og de er seige - ikke sprø. Normalt?

Anonym poster: 8febdb0ba3bacc0e4a1044df30f8149a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle sikkert steikt dei lenger, på lavere temperatur... Har du hatt de i tett boks? kanskje de ikke var helt kalde da de ble pakket...

Anonym poster: 14bc80848536a5df6e292920435a2414

Skrevet

har det problemet viss de er for tykke og ikke blir oppbevart rett.

Skrevet

Har akkurat stekt noen og de ble seige og rare ja. Lar de ligge ute til imorgen og ser om det går an å lage hus av de delene som skal bli det.

Har sett i ettertid at noen steker de på nederste rille så kanskje det er lurt neste gang. Kanskje kjevle de litt mer også. Mine i alle fall :)

Skrevet

Har akkurat stekt noen og de ble seige og rare ja. Lar de ligge ute til imorgen og ser om det går an å lage hus av de delene som skal bli det.

Har sett i ettertid at noen steker de på nederste rille så kanskje det er lurt neste gang. Kanskje kjevle de litt mer også. Mine i alle fall :)

De delene du skal bruke til hus må du steke ekstra godt, vårt bare klappet sammen i fjor. Stekte det ekstra lenge i år

Anonym poster: 4cd4f3e4abd798492af9a39fe4db1d36

Skrevet

De delene du skal bruke til hus må du steke ekstra godt, vårt bare klappet sammen i fjor. Stekte det ekstra lenge i år

Åh faen! Kan jeg steke det mer nå et par timer etterpå eller må jeg lage nytt?? Hehe :o

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi stekte på søndag. de blir myke og rare, men nå er det harde.....ikke at jeg spiser de akkurat nå altså.......

Skrevet

Ja de blir litt seige...ikke veldig sprø. Men gode!

Deler til p-kakehus og feks hjerter til å.henge i vinduet bør man steke litt ekstra.

Skrevet

Vi bruker ikea deigen til huset og steker delene nesten en halvtime!!

Skrevet

Jeg forstår løsningen blir å lage nye som jeg steker ihjel da :P

Får gjøre det når barna er i seng.. Eller en annen dag. Synes de smakte godt jeg :D

Skrevet

De er kjempe gode, liker den seige konsistensen

Anonym poster: 8febdb0ba3bacc0e4a1044df30f8149a

Skrevet

Bare å steke de nå! Vi stekte på søndag, men en beholder har tydeligvis vært dårlig egnet, så de var myke. Men stekte de ekstra i sted, og nå er de veldig sprø! Husk å avkjøl på rist :)

Anonym poster: b7500b70a84b707831a30309de0ccfd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...