Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hva anbefaler du? Hun bruker tlf mye til spill, Internett, og ta bilder. Tlf brukes lite til sms og ringe, men greit med ett abonnement, hva velge? Anonym poster: 90465962750ee75806fb8546cf87e711
Jettanicole Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Sikkert greit med ett abonnemant så det går an å få tak i barnet hvishan skal være med noen hjem etter skolen eller gi andre beskjeder. Men jeg trur nok ikke jeg hadde kjøpt noe sånn fansy telefon i og med at dem sikkert bruker internett og diverse.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Jentungen på 8 har en samsung galaxy Y. Hun hadde en vanlig telefon med taster, men den klarte hun ikke å bruke. Vanskelig å lese meldinger. Mye lettere med en telefon man faktisk må trykke akkurat der hvor "knappen" er for å få til de operasjonene man ønsker... Hadde kontantkort, men har bytta til onecall nå, 99 kr mnd. Da vet vi at hun alltid har mulighet til å ringe...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Min 11 åring har en sony xperia mini, tar veldig gode bilder og han spiller mye på den, bruker den også masse til å høre musikk. Han har kontantkort og fri familie, han har et kontantkort i sikkert 6-8 mnd så det lønner seg overhodet ikke å ha noe abonnement til han. Med fri familie kan han alltid ringe oss foreldrene selv om kontantkortet skulle gå tomt. 9 åringen har en sony experia active, den ligner litt på mini men er litt mer robust. Anonym poster: e2f5f5866f242b66cd6588b87f5701dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå