Gå til innhold

Dumme facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hva man gjør på nettet blir man jo koblet til facebook.

Om man ser film på netflix eller hører musikk på spotify. Jeg har huket av for at spotify ikke skal poste sangene jeg hører på på profilen min, men ved siden av spillelisten min på spotify får jeg jo opp hva de jeg er venner med på face hører på, så da kommer sikkert dette opp hos de andre på spotify også? Er ikke interessert i at de andre skal se alt jeg driver med. Bruker ikke face en gang lengre.. Men profilen min finnes jo og jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt den :/

Anonym poster: 5adaea9854ade1993972dfdabec0e03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du logger deg på og deaktiverer kontoen din.

Skrevet

Synes også det har blitt utrolig dumt på facebook. Var bedre før! Nå kommer det jo opp hva folk ser på, hører på, hva de har kjøpt noengang osv osv. Og ALT hva en trykker liker på, synes hos andre. Dårlig :(

Men, går fint an å slette profilen din da, bare gå inn på innstillinger det :)

Anonym poster: daf6c8906f4af181ad1f084598b1fcb4

Skrevet

Enig. Litt må man ha for seg selv. Synes også det er ekkelt med check in osv. Lett å være stalker nå til dags :/

Skrevet

Jeg irriterer meg så over de som bruker fb til klagemur!!

Ala : per til nettbuss. Idag sto jeg der og der og bussen kjørte rett forbi!! Frekt! Dere har nå mistet meg som kunde!"

Også får den 3000likes!!

Folk kan ringe dit, de har tlf liksom. Blir flau.

Ååååh !!!

Anonym poster: a7531810e746a931d27e2232640170d7

Skrevet

Jeg irriterer meg så over de som bruker fb til klagemur!!

Ala : per til nettbuss. Idag sto jeg der og der og bussen kjørte rett forbi!! Frekt! Dere har nå mistet meg som kunde!"

Også får den 3000likes!!

Folk kan ringe dit, de har tlf liksom. Blir flau.

Ååååh !!!

Også bursdager. 100 (av dine 550 venner) gratulerer deg der, kanskje 10, max 10 huska den før det kom opp på fb...

Men ! Facebook må vi ha :) avhengig :/

Skrevet

Jeg bruker både Facebook og Spotify, men de er ikke koblet sammen.. Det er du selv som har haket av på at Spotifyen din kan kobles til Face. Men enig, snart blir det vel registrert på Facebook når man logger seg inn i nettbanken. Er litt skumle greier. Men med de riktige innstillingene på Facebooken din slipper du faktisk alt det der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...