Gå til innhold

Sjokkert og i sorg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kl 09.06 avgikk min kjære kjære venn i fulle og ikke fullt så fulle omganger ved døden. Den takket for seg med ett stønn og en vannsprut. Du vil bli dypt savnet og kjapt erstattet. Så snill og tålmodig som du var så ventet du med siste vask til jeg var på bena igjen.

Tusen takk for all hjelp og håper du blir resirkulert til noe bra. Du vil bli savnet min kjære Whirpool.

Tips om ny oppvaskmaskin ønskes. Gjerne en som er helautomatisk og stabler inn og ut oppvasken selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isj!

Du får ihvertfall være rask med å få deg en ny. Vår tok kvelden i Mai for snart 2 år siden, og jeg vasker opp "manuelt" den dag i dag!!

Etter jul kanskje? Da er prisene litt snillere ;)

Hurry, hurry!

Skrevet

Den skal erstattes i dag! Har gitt klar beskjed til gubben at det blir null matservering før en ny er i huset.

Skrevet

å nei, oppvaskmaskim er jo nesten like viktig som vaskemaskin, hadde vært full krise om min hadde død, jeg hadde ikke vanta på mannen men tatt på meg "jeg har peiling look" og dratt på elektro sjappa og shoppa ny senest kl 10.00 i dag tidlig :)

Håper du finner en ny fort :)

Skrevet

He he, hadde vært full krise her også hvis den hadde røket :P

Vi har Miele, den er dyr, men jeg elsker den bestikkskuffen øverst!

Ah, husmorens små gleder i hverdagen :)

Skrevet

He he, hadde vært full krise her også hvis den hadde røket :P

Vi har Miele, den er dyr, men jeg elsker den bestikkskuffen øverst!

Ah, husmorens små gleder i hverdagen :)

Da må Miele sjekkes ut. Gubben betaler så jeg jeg skal kun ha det beste, koste hva det vil.

Skrevet

Eg har ei Gram som gjer jobben sin. Men eg misunnar dei som har bestikkskuff. Litt meir plunder å løe inn i maskina, men steike snerte å tøme ho :)

Skrevet

Min stabler inn i skapene igjen! I allefall hvis du spør meg. Mannen mener den ikke gjør det, aner ikke hvorfor...

Har i allefall en Simens, med bestikkskuff. For uten bestikkskuffen så er ingen deler av plastikk. Alt er veldig fleksibelt og enkelt justerbart. Lett å justere høyde på øverste skuff, og kan legge ned tallekenstativ i den nederste for plass til større saker. Synes den rommer mye og liker den veldig.

Skrevet

Jeg har en gram nå. Den fungerer helt greit. Vi skal pusse opp kjøkkenet om noen år, og da skal jeg ha en miele str Xl. Jeg er forelsket i den, men det var ikke vår tid enda........

Skrevet

Jeg skal ha Miele.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg har en innebygd en så aner ikke hva slags type det er, men den gjør da jobben.

Kondolerer masse Ziva håper allerede ny oppvaskmaskin er i hus, om ikke blir det vel en skikkelig oppvask med mannen som enda ikke har fikset det!

;)

Skrevet

Jeg drømmer om en Miele eller evt en Siemens. Tror det er samme produsent på de to, men Siemens er litt rimeligere!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Kondolerer.

Alt som kan være Miele skal være Miele, er mitt prinsipp. Det er det eneste som faktisk holder i tjue år, og siden jeg ikke er av dem det går for når de handler hvitevarer er Miele best. Men i praksis har jeg ikke noe Miele i det hele tatt lenger, siden det var innebygd Bosch over hele linja her, og det funker helt fint, altså.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Forresten, da jeg kjøpte vaskemaskin sist fortalte butikkmannen at det faktisk ikke er andre enn Miele som FAKTISK er tysk og laget av anale små tyskere i Tyskland med tysk grundighet lenger, Siemens etc lages i lavkostland og har ikke lenger samme pålitelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...