Gå til innhold

Må bare sitere mr. Wallace fra Braveheart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Freeeeeeeeedooooooooooooooooom!

Hvem klarte oppkjøringa i dag med glans?!

Sett i gang, fritt frem for gratulasjoner :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hipp hurra hurra hurra! Gratulerer! :)

Skrevet

Når skal du ut på din første solotur? Viktig å gjøre det så fort som mulig, ellers er det fort gjort å bli nervøs. Men det er det ingen grunn til, for nå er du jo godkjent sjåfør!! :)

Anonym poster: 40a031c653c9ea555ff67707a943a21c

Skrevet

Gratulerer masse! Dødsdeilig å bare kunne hive seg i bilen når en skal noe. Uten å tenke på buss,skyss eller lange kalde gåturer:)

Skrevet (endret)
Når skal du ut på din første solotur? Viktig å gjøre det så fort som mulig, ellers er det fort gjort å bli nervøs. Men det er det ingen grunn til, for nå er du jo godkjent sjåfør!! smile.pngAnonym poster: 40a031c653c9ea555ff67707a943a21c
Hadde oppkjøringa i dag tidlig, hva tror du jeg har drevet på med frem til nå? :D Tusen takk, alle sammen :D

red. skriveleif kom med i opphisselsen ;)

Endret av Miryks
Skrevet
Når skal du ut på din første solotur? Viktig å gjøre det så fort som mulig, ellers er det fort gjort å bli nervøs. Men det er det ingen grunn til, for nå er du jo godkjent sjåfør!! smile.pngAnonym poster: 40a031c653c9ea555ff67707a943a21c
Hadde oppkjøringa i dag tidlig, hva tror du jeg har drevet på med frem til nå? :D Tusen takk, alle sammen :D

red. skriveleif kom med i opphisselsen ;)

Da er du jo allerede erfaren!!! :D

Nyt friheten!!! :)

Anonym poster: 40a031c653c9ea555ff67707a943a21c

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer! Nå begynner den virkelige læringa ;) jeg kjørte opp på vinteren og det var jammen ta en «interessant» vinter :P (men oj så mye jeg lærte av det!)

Nyt friheten! :)

Skrevet

Gratulerer! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...