Gå til innhold

Skal til en mannlig gynekolog i dag, og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gruer meg så fælt.. :( Har ikke problemer når det er ei dame. Nei, jeg har ikke blitt utsatt for noe tidligere for dere som tror det :P

Noen gode ord eller tanker? Noen som har vært til mannlig gyn?

Vet ikke hvorfor jeg gruer meg sånn. Tror bare det er fordi det er en mann og da blir jeg flau over underlivet mitt. helt unaturlig å skreve med bena for en mann. Åhhh, gruer meg!!!

Anonym poster: d7850b55af5e206d9afd17ae6142b07e

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg tenker bare «sikkerthomosikkerthomosikkerthomo» :P en fattig trøst, men det hjelper bittelitt :P dessuten har han alltid en kvinnelig pleier der inne også, så det hjelper litt!

Skrevet

Har bestandig gått til mannlig gyn. Har bare positive erfaringer med det. Har en gang gått til en kvinne og hun var så hardhendt at jeg blødde skikkelig lenge etterpå.

Det har jeg aldri opplevd med noen av de mannlige.

Tenk at dette er jobbe deres :) Lettere sagt enn gjort kanskje ;)

Lykke til!

Anonym poster: 4079092c338d578edbc46f6bb6f7c810

Skrevet

Min tidligere fastlege var mann og jeg var til gu hos ham flere ganger. Jeg klarer ikke se problemet egentlig. Samme hvem som grafser oppi der for min del. Det er jobben hans, han har sett det utroligste som lege. Om han synes underlivet mitt ser snodig ut så får det stå for hans regning.

Anonym poster: bb0f72eda9efb4934b8f5ae0442c392a

Skrevet

Forstår veldig godt! Jeg har gått til begge og må si at jeg er mer komfortabel med kvinne gynekolog. Kan bare trøste med at gynekologer ser på tusen underliv hver eneste dag. Tror ikke de tenker så mye på andre ting enn det de skal se etter. Er nok verre hvis det er en som har nettop begynt i yrket enn de som har jobbet lenge.

Anonym poster: 2b9a9eb680f225fe579b855af0548560

Skrevet

Han tilbringer vel stort sett dagene med å kikke på underlivene til kvinner, så bare strø på litt glitter du, og la det stå til :P

Skrevet

Har vært hos kvinnelig gyn og mannlig gyn, foretrekker helt klart den mannlige. Han var mye mer forsiktig, tok seg bedre tid osv. Men er fryktelig pinlig å ligge der, enig i det.

Skrevet

Jeg har kun vært hos mannlige gynekologer og bare hatt positive erfaringer. Siste jeg var hos var kjempedyktig!

Synes det er verre å skræve for en dame, jeg ;)

En mannlig gynekolog har sett så mange underliv at for ham så er det omtrent som en annen lege ser på en fot eller arm. Ikke noe du har kan overraske ham ;)

Anonym poster: 815cded2b548746227d0e9ace2aa8cf2

Skrevet

Jeg har også gått til mannlig gynekolog noen ganger:)

Gruet meg fælt, men flink var han:)

..har aldri vært borti at det står en kvinnelig pleier der inne også jeg da men.. Gått bra uansett i hvertfall:)

Må bare tenke at det er dette han gjør, din vagina er neppe den første han har sett:-p

Nå går jeg forresten helst til ei utrolig dyktig og flink kvinnelig gynekolog, men hun er jammen mer hardhendt! Ihvertfall på de vanlige celleprøvetaing, innvendig ultralyd osv. Undersøkelsene.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har forresten alltid tenkt (før gynekologiske undersøkelser) at det tar bare 10 min. Og etterpå kan jeg reise på en kafe og spise den største, deiligste kaka jeg ser:-p

Hehe, synes ihvertfall selv at man trenger en belønning etter en slik undersøkelse:-p hehe!

Skrevet

Min faste gyn er en kvinne, men jeg har også vært hos en mann. Jeg føler meg absolutt mer komfortabel med en kvinnelig gyn, men mannen var nok endel mer forsiktig og varsom! Sånn sett var den mannlige gyn bedre, men det føles greiere med en kvinnlig som sjekker skrævet....

Anonym poster: 7dc84f0771014d7f239e4ac6fce5628e

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg trivdes faktisk bedre med mannlig gyn. Han var nok så "rett på sak", men fortsatt mer bevist på å spøre/si ifra om det var vondt eller kunne være vondt. Helt ok gyn :) Og håper jeg kommer til han igjen om jeg skal inn igjen dit.. Men tror det var stor trøst i at han ikke var en super pen mann :-p hehe

Skrevet

Jeg syns det er helt motsatt jeg! Foretrekker mannlig.gynekolog, for.siden jeg er veldig hetero er det mye mer normalt at en mann.roter nedi der enn en dame..

Når det er sagt, siste jeg gikk til var en.kvinne, og hun var veldig ålreit.

Skrevet

Foretrekker mannlig. De jeg har vært hos av kvinner har vært fryktelig hardhendte. Men de mannlige tar mer hensyn.

Mennene forstår at alle kvinner er forskjellige der nede, så de tar det pent uansett.

Kvinnene virker som de tror alle et som de selv. Tåler de mye tror de at alle kvinner gjør det også. :-/.

Skrevet

Har vert til begge deler, og foretrekker helt klart en mannelig! Mye mer forsiktig.

Anonym poster: 26d5aa965a6b66c61a59d23d93d5194a

Skrevet

Ehm..hvorfor er det mer naturlig at en kvinne roter der? Med mindre man er lesbisk?

Skrevet

Nå er jeg ferdig.. Gikk veldig bra og var ikke sååå skummelt. :) Men jeg barberte meg rett før jeg dro i all hui og hast så jeg begynte å blø. Så ut som et udyr, putta våtserviett i lomma og tørket vekk blod på vei inn til gyn. haha :D

Resultatet var ikke like positivt.. Narkose og inngrep til neste år. Vet ikke så mye mere enda.

Anonym poster: d7850b55af5e206d9afd17ae6142b07e

Skrevet

Samme for meg. Fastlegen er grei nok. Nevnte jeg at han er i 30årene og rimelig kjekk? :P

Før jeg ble mor hadde jeg sikkert nektet å gå til han, men det å få barn har endret meg. :)

Skrevet

Enig i at mannlige gynekologer er mer forsiktige.

Egentlig er det han som bør være flau - det er jo han som har valgt en karrierevei der han kan få sitte med nesa si rett oppi det helligste på en drøss kvinner hver dag ....

Anonym poster: 417dbdf7b941cfe7ea8960ac04a79c7a

Skrevet
Har bestandig gått til mannlig gyn. Har bare positive erfaringer med det. Har en gang gått til en kvinne og hun var så hardhendt at jeg blødde skikkelig lenge etterpå. Det har jeg aldri opplevd med noen av de mannlige. Tenk at dette er jobbe deres :) Lettere sagt enn gjort kanskje ;) Lykke til! Anonym poster: 4079092c338d578edbc46f6bb6f7c810

Signerer alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...