Gå til innhold

Lyst til å handle for 50kr hos cdon.com?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De har en del produkter til små priser. Mange filmer ligger til 49. Det lønner seg å søke og ikke bare se i kategoriene. Da finner man mye mer. Vil du slippe unna frakt, ligger Spektrums Katalog for 2012 under fri frakt. Katalogen koster bare en krone, så dersom du bestiller for eksempel en film til 49 og den katalogen, får du det hele gratis. Pakken min kom i dag. :)

 

XMAS2012

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

De har en del produkter til små priser. Mange filmer ligger til 49. Det lønner seg å søke og ikke bare se i kategoriene. Da finner man mye mer. Vil du slippe unna frakt, ligger Spektrums Katalog for 2012 under fri frakt. Katalogen koster bare en krone, så dersom du bestiller for eksempel en film til 49 og den katalogen, får du det hele gratis. Pakken min kom i dag. smile.png

 

XMAS2012

Snill du er :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Men hvor skal jeg skrive inn koden hen da? Tror jeg ser meg blind :P

Skrevet

Jeg vet at mange har dårlig råd her, og noen er direkte fattige. Her får man i alle fall en ting gratis. Vet selv hvordan det føles å virkelig snu på krona. :)

Skrevet

Men hvor skal jeg skrive inn koden hen da? Tror jeg ser meg blind :P

 

Du får en rute opp over der du skal velge betalingsmåte.

 

Cdon sender også 50kr på mail når man har bursdag. :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Men hvor skal jeg skrive inn koden hen da? Tror jeg ser meg blind :P

 

Du får en rute opp over der du skal velge betalingsmåte.

 

Cdon sender også 50kr på mail når man har bursdag. :)

Jaaa, fant det :) tusen takk, tenkte jo ikke på at jeg måtte logge meg inn ;)

Skrevet

Gjorde det jeg og nå :) tusen takk hi.

Men så at jeg ikke hadde trykt på betale med kort under betalingen, står på faktura..jeg har vel ikke gjort noe feil nå vel?

 

Anonym poster: 059b74df0f7d745f7f3a79c61daf8955

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Gjorde det jeg og nå :) tusen takk hi.

Men så at jeg ikke hadde trykt på betale med kort under betalingen, står på faktura..jeg har vel ikke gjort noe feil nå vel?

 

Anonym poster: 059b74df0f7d745f7f3a79c61daf8955

Håper ikke det jeg heller, for jeg gjorde nemlig det samme ;D regner med at på fakturaen står det 0,- :) I am legend bestilte jeg ;)

Skrevet

Jeg har ett spm!

Hvordan er dette med å få pakken? Må en hente det på post i butikk eller kommer det hjem?? Jeg har c/o adr inntil videre, noe som betyr at dette er i en postboks på f.eks coop... Det står verken navn eller noe på postboksen bare nr...

 

Kommer det muligens til post i butikk heller da??

 

Anonym poster: 2c01d60ab329d6d7fd485b2c17f30151

Skrevet

Jeg får pakkene i postkassen. Hvis den er for stor må jeg hente på posten. Post i butikk her. Det fulgte ned faktura på 0kr. Husk at den katalogen til en krone er det som er avgjørende for at det blir gratis frakt. :)

Skrevet

Okei, takk :)

Så det vil si at du fikk alt gratis? :D

 

Anonym poster: 2c01d60ab329d6d7fd485b2c17f30151

Skrevet

Okei, takk :)

Så det vil si at du fikk alt gratis? :D

 

Anonym poster: 2c01d60ab329d6d7fd485b2c17f30151

 

Ja! :D

Skrevet

Ja det er den. Du vil se at i kassen er frakte trukket fra og beløpet på 0 :)

Skrevet

Det er den. :) Du ser i kassen at beløpet endres til 0, men om det gjelder andre ting enn film og bøker, aner jeg ikke.

 

Er det denne du mener da? : http://cdon.no/b%c3%b8ker/spektrums_katalog_2012%2f2013-21667035

 

Og gjelder det om en bare kjöper en film eller tskjorter ++++ ? :)

 

Anonym poster: 2c01d60ab329d6d7fd485b2c17f30151

Skrevet

Husk å tipse alle dere kjenner, spesielt de som sliter litt økonomisk. :) Og har dere en mann, kan han også bestille noe. Ikke glem det. ;)

Skrevet

Tusen takk. Da har jeg handlet Polarekpressen til barna og den kom på kun kr 10:)

Skrevet

Tusen takk. Da har jeg handlet Polarekpressen til barna og den kom på kun kr 10:)

 

Så bra! En herlig film. :)

Skrevet

Dytter denne så fler får det med seg. Sikkert første dytt av mange. Håper det ikke irriterer noen. ;)

Skrevet

tusen takk hi! nå fikk jeg kjøpt 30day shred for 30 kr, jippi!

trene gidder jeg nok ikke men nå har jeg jillian :)

Skrevet

Hvor finner jeg den katalogen til 1 Kr ? Slik at jeg får fri frakt.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hvor finner jeg den katalogen til 1 Kr ? Slik at jeg får fri frakt.

søk på den så dukker den opp :) De lurer sikkert fælt på hvorfor den plutselig selger så godt nå ;)

Skrevet

Der ja :-) da blir det DVD til tangebarn med favoritt serien hennes :-) tusen takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...