Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg er 30 kg over idealvekt så jeg burde ra meg sammen. Frokost spiste jeg 2 brødskiver med kokt skinke og ost. So far so good. Så ble jeg fysen igjen etter 2 timer og tenkte nå tar jeg lunch. Så gafla jeg i meg en boks tunfisk i olje (helte av oljen først da). Men etterpå tenkte jeg æsj det var jo ikke særlig godt. Så da skuffa jeg i meg en Atkinsbar. Så fant jeg noen gummibjørner mens jeg rydda kjøkkenet. Tygd opp før jeg rakk å tenke. Så en banan og en cafe latte (dolce gusto, er vel kjapt 100 kalorier), og til kaffe må man jo ha 5 pepperkaker. Åhhhhh. At det går an! Jeg skulle være flink. Bedt på julemiddag i kveld så det hadde vært ok å ikke ha brukt opp alle dagens kalorier før jeg reiser bort. Kan noen stramme meg opp litt? Anonym poster: 7bd393b25c07f36787c7edd3dc88ed73
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da
*Miss Flua* Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Anbefaler slankegruppa, den har vært gull for meg!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Hadde du laget deg en salat til den tunfiskboksen så hadde du ikke blitt like fysen etterpå... Bare du som faktisk kan gjøre noe for å legge om kosten din, les om moderat lavkarbo, se hva som påvirker blodsukkeret ditt uheldig, hva som stabiliserer det. mange overvektige er ironisk nok underernærte på næringsstoffer, noe som også gjør at man blir mer fysen. Ta en tur til legen, be om en full sjekk, få legen med på laget ift slanking, les bøker, f.eks. "Frisk med lavkarbo" osv. Det er fullt mulig å holde et godt og sunt kosthold også når man skal ned i vekt - og det er mulig å unngå å bli for fysen hvis du spiser de riktige tingene. Men da må du gjøre en innsats selv, du må sørge for at du ikke har fristelser i hus som du ikke skal spise osv. Jeg har tidligere gått ned vel 25 kg med kostomlegging, og holder meg helt stabil i vekten - så det er mulig! Anonym poster: fbd27dda1343eb1876470e096a7301b1
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Så trist å lese Jeg hadde også bestemt meg for å slutte, men det skal visst bli store forandringer nå og ble bedt om å bli til da, så jeg har ikke meldt meg ut enda. Kommer nok til å gjøre det for jeg er mye mer fan av slanketråden på slankedebatten. Ingen krav, bare kjempepositive folk og god motivasjon
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Så trist å lese Jeg hadde også bestemt meg for å slutte, men det skal visst bli store forandringer nå og ble bedt om å bli til da, så jeg har ikke meldt meg ut enda. Kommer nok til å gjøre det for jeg er mye mer fan av slanketråden på slankedebatten. Ingen krav, bare kjempepositive folk og god motivasjon Jupps, var ei der som var ute etter å rakke ned på alt jeg sa/mente/spiste/trente osv.. Så jeg ble til en overspiser igjen gitt.. Så jeg meldte meg ut, og klarer meg nå uten det.. Har ei venninne jeg er "slanke venn" med, hvor vi motiverer hverandre
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Så trist å lese Jeg hadde også bestemt meg for å slutte, men det skal visst bli store forandringer nå og ble bedt om å bli til da, så jeg har ikke meldt meg ut enda. Kommer nok til å gjøre det for jeg er mye mer fan av slanketråden på slankedebatten. Ingen krav, bare kjempepositive folk og god motivasjon Hvordan fungerer denne Facebookgruppa da? Sende vekt og høyde også blir jeg invitert eller? Er vekten offentlig på denne gruppa? Hva slags krav stilles det? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Spis mer proteiner. I dag spiste jeg egg til lunsj og jeg er enda ikke sulten og har ikke vært fysen på noe. Anonym poster: e17c50cf4b309b2c74204bbae78fa815
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Kjenner meg så igjen hi, sliter med vekta jeg og.. Så flink, så setter jeg meg selv i en posisjon hvor jeg ikke burde være..nemlig foran bakebollen. Oi sann, der gikk fingeren ned i bakebollen gitt. Og nei, måtte jo smake på kokosmakronene som faktisk var så snabla god at jeg trykte i meg 4 stk Jaja... Lukket slankegruppe sa dere? Link? tror jeg skal inn dit etter jula..begynner jeg skikkelig nå, knekker jeg i jula og faller for fristelsene..kjenner meg selv så godt nå så....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Hvordan fungerer denne Facebookgruppa da? Sende vekt og høyde også blir jeg invitert eller? Er vekten offentlig på denne gruppa? Hva slags krav stilles det? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be Du sender innnoeinfo om deg selv med lengde/vekt og litt historie rundt vekta. Så blir vekta di ofentlig gjort på gruppa, også blir det "utfordringer" man skal gjørehver uke.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Når det er desember, koser jeg meg med akkurat hva jeg vil, med god samvittighet. Er flink resten av året da, spiser bare godterier i helgen. Men, ikke vær for streng mot deg selv nå før jul Anonym poster: 115c9604655119f7cc557afd78155417
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Hvordan fungerer denne Facebookgruppa da? Sende vekt og høyde også blir jeg invitert eller? Er vekten offentlig på denne gruppa? Hva slags krav stilles det? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be Du sender innnoeinfo om deg selv med lengde/vekt og litt historie rundt vekta. Så blir vekta di ofentlig gjort på gruppa, også blir det "utfordringer" man skal gjørehver uke. Hmmm, takk for svar. Hva slags utfordringer kan det være snakk om, noen eksempler? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Hvordan fungerer denne Facebookgruppa da? Sende vekt og høyde også blir jeg invitert eller? Er vekten offentlig på denne gruppa? Hva slags krav stilles det? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be Du sender innnoeinfo om deg selv med lengde/vekt og litt historie rundt vekta. Så blir vekta di ofentlig gjort på gruppa, også blir det "utfordringer" man skal gjørehver uke. Hmmm, takk for svar. Hva slags utfordringer kan det være snakk om, noen eksempler? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be Den tiden jeg var der, var det slikt som: "Gå opp på det høyeste fjellet der du bor, og ta et bilde", "Gå en kveldstur, og taet bilde" osv, bildene er da "bevis" på at du har tatt utfordringen
*Miss Flua* Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 "Utfordringstiden" er over nå det var uansett frivillig, men for mange en motivasjon til å pushe seg litt ekstra er ikke sikkert gruppen er noe for deg hi, men det går jo an å prøve om du ønsker. Målet for alle er å gå ned Det var synd å lese at det var ei som rakket ned på deg barn&engler absolutt ikke sånn det skal være, syns du skulle rapportert det til ledern av gruppa!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 Slankekrigen er gull verd Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Så trist å lese Jeg hadde også bestemt meg for å slutte, men det skal visst bli store forandringer nå og ble bedt om å bli til da, så jeg har ikke meldt meg ut enda. Kommer nok til å gjøre det for jeg er mye mer fan av slanketråden på slankedebatten. Ingen krav, bare kjempepositive folk og god motivasjon Hvordan fungerer denne Facebookgruppa da? Sende vekt og høyde også blir jeg invitert eller? Er vekten offentlig på denne gruppa? Hva slags krav stilles det? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be t! Den siden er gull verdt! De aller aller fleste som har vært med syntes det har vært helt fantastisk! Jeg er med selv men signerer anonymt her. Orker ikke bli gjenkjent. Det er frivillig og ingen press. Alle er hyggelige med hverandre, har felles mål og motiverer. Blir lag ut tips, bilder, før-og etter forandringer osv. Jeg vil annbefale det på det varmeste. Til sammen siden August har de som har vært medlem der klart og gå ned i vekt og felles vekt som er blitt tapt er et par hundre kilo Anonym poster: e6b6156127828c662d8fc08dd19cb3b1
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2012 #17 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Så trist å lese Jeg hadde også bestemt meg for å slutte, men det skal visst bli store forandringer nå og ble bedt om å bli til da, så jeg har ikke meldt meg ut enda. Kommer nok til å gjøre det for jeg er mye mer fan av slanketråden på slankedebatten. Ingen krav, bare kjempepositive folk og god motivasjon Jupps, var ei der som var ute etter å rakke ned på alt jeg sa/mente/spiste/trente osv.. Så jeg ble til en overspiser igjen gitt.. Så jeg meldte meg ut, og klarer meg nå uten det.. Har ei venninne jeg er "slanke venn" med, hvor vi motiverer hverandre Kjedelig da Det er veldig bra med ei slanke venninne i det virkelige liv også da. Det hadde jeg også når jeg startet. Det hjelper på altså. Nå er det ingen som bryr seg hva jeg veier utenom jentene i 2012 slankerne hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Så trist å lese Jeg hadde også bestemt meg for å slutte, men det skal visst bli store forandringer nå og ble bedt om å bli til da, så jeg har ikke meldt meg ut enda. Kommer nok til å gjøre det for jeg er mye mer fan av slanketråden på slankedebatten. Ingen krav, bare kjempepositive folk og god motivasjon Hvordan fungerer denne Facebookgruppa da? Sende vekt og høyde også blir jeg invitert eller? Er vekten offentlig på denne gruppa? Hva slags krav stilles det? Anonym poster: e1c368bfa1fb820a0e78764354fb00be Ja du sender vekt og høyde til den mailen som er oppgitt. En må ha bmi overvekt + for å få være med. Alle "må" oppgi vekt så og så ofte. Før var det hver mandag, nå er det hver 2. eller 3. Oppgir du ikke vekt får du den vekta du hadde sist gang. Du kan velge bort oppgavene, det gjør jeg og føler oppgavene og konkurransene tar hele plassen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 Synes ikke det der var så ille! Anonym poster: b401e810572df095e9fce901a73b1f83
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 Kjedelig da Det er veldig bra med ei slanke venninne i det virkelige liv også da. Det hadde jeg også når jeg startet. Det hjelper på altså. Nå er det ingen som bryr seg hva jeg veier utenom jentene i 2012 slankerne hehe Hehe.. Nei, er kun slanke venninna mi som "heier" meg frem til mål, som er 12 kg unna nå, også er det samboeren som mener det får holde nå, han er vist redd for at jeg skal bli "for tynn".. Men tror nok han uroer seg uten grunn
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. desember 2012 #21 Skrevet 4. desember 2012 Kjedelig da Det er veldig bra med ei slanke venninne i det virkelige liv også da. Det hadde jeg også når jeg startet. Det hjelper på altså. Nå er det ingen som bryr seg hva jeg veier utenom jentene i 2012 slankerne hehe Hehe.. Nei, er kun slanke venninna mi som "heier" meg frem til mål, som er 12 kg unna nå, også er det samboeren som mener det får holde nå, han er vist redd for at jeg skal bli "for tynn".. Men tror nok han uroer seg uten grunn Jeg har 6-7 kilo til jeg er i mål. Samboeren min er akkurat lik. På en prikk! Sånn at det irriterer meg. Han er slank. Ikke innovermage og utoverribben, men slank og fin og litt muskler. Puh han er nice assa Så er jeg "feit" i den forstand at jeg har vært 100 kilo og er nå 76-77 kilo. Er str. m og 40-42. Og han klager over at jeg er så tynn og beina mine stikker ut alle veier. Gud så lei jeg blir..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2012 #22 Skrevet 4. desember 2012 Kjedelig da Det er veldig bra med ei slanke venninne i det virkelige liv også da. Det hadde jeg også når jeg startet. Det hjelper på altså. Nå er det ingen som bryr seg hva jeg veier utenom jentene i 2012 slankerne hehe Hehe.. Nei, er kun slanke venninna mi som "heier" meg frem til mål, som er 12 kg unna nå, også er det samboeren som mener det får holde nå, han er vist redd for at jeg skal bli "for tynn".. Men tror nok han uroer seg uten grunn Jeg har 6-7 kilo til jeg er i mål. Samboeren min er akkurat lik. På en prikk! Sånn at det irriterer meg. Han er slank. Ikke innovermage og utoverribben, men slank og fin og litt muskler. Puh han er nice assa Så er jeg "feit" i den forstand at jeg har vært 100 kilo og er nå 76-77 kilo. Er str. m og 40-42. Og han klager over at jeg er så tynn og beina mine stikker ut alle veier. Gud så lei jeg blir.. Samme her også ja! Samboeren er normalt slank, med fin antydning til muskler.. Men han gnåler i et sett om at "nå er det nok slanking", "snart så du må fetes opp", "fortsetter du slik, så er du vel snart type beinrangel som alle andre" osv.. Er jo godt å vite at han ikke vil ha ei som veier 55 kg heller, men jeg synes da virkerlig ikke 70 kg er SÅ nært "beinrangel stadiet" når jeg er 170 cm :-p hehe
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #23 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Herregud, får man ikke være i fred på Facebook heller nå? Eller, tydeligvis ikke..hørte jo hva som skjedde med Kira.. Sto denne taperen bak en falsk profil da? eller var vedkommende faktisk reell? :-O Da hadde jeg rapportert det! Anonym poster: 45c05c8dc015df62f58c31b90b7370e6
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. desember 2012 #24 Skrevet 4. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Herregud, får man ikke være i fred på Facebook heller nå? Eller, tydeligvis ikke..hørte jo hva som skjedde med Kira.. Sto denne taperen bak en falsk profil da? eller var vedkommende faktisk reell? :-O Da hadde jeg rapportert det! Anonym poster: 45c05c8dc015df62f58c31b90b7370e6 Vet ikke, tenkte ikke noe over det da, ble bare såret og ville bli kvitt det hele der og da..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #25 Skrevet 5. desember 2012 Det finnes en lukket slankegruppe på Facebook. Send vekt+høyde til [email protected] Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da Den funker helt til noen angriper en der inne.. Opplevde jeg, og slettet meg der ifra, ble bare nedstemt angrepet, og brukte hellertiden til å små spise pga det. Herregud, får man ikke være i fred på Facebook heller nå? Eller, tydeligvis ikke..hørte jo hva som skjedde med Kira.. Sto denne taperen bak en falsk profil da? eller var vedkommende faktisk reell? :-O Da hadde jeg rapportert det! Anonym poster: 45c05c8dc015df62f58c31b90b7370e6 Vet ikke, tenkte ikke noe over det da, ble bare såret og ville bli kvitt det hele der og da.. Nå vet jeg ikke hvem du er, men dette høres veldig lite kjent ut for vår gruppe! Her står alle frem med sine egne navn og ekte profiler. Det er også usant at man MÅ levere en vekthistorie som blir offentliggjort. Det er ingenting man MÅ gjøre, men det er et krav at man er noenlunde aktiv i gruppen. Til info har vi til nå gått ned mange hundre kg. Én av oss har gått ned 18,5 kg! Fryktelig trist at du har opplevd å bli såret "Barn&Engler", men dette har vi ikke hørt noe om. Har et inntrykk av at alle er utrolig snille og hjelpsomme, og de alle fleste har god vektnedgang. Anonym poster: 414258901e5f966b09a921fab602b5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå