Anne-B. Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 En spyer og en snørrunge i dag, sjøl har jeg fått sånn blemmevirus i munnen. Dette tar jo ikke slutt! Nå har vi fått sånn 48-timerspåbud fra bhg, og nåde den forelderen som ikke overholder det, det sier jeg bare, er så lei nå!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Off då! Godt vi ikke trenger ha 48-timerspåbud her da. Selv om jeg kjenner redselen stiger hver gang det er ei ny flue her inne som faller...
mamman til to gutter Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Jeg begynner å tro at 48-timersregelen ikke er nok. Vi hadde først oppkast, så 4-5 dager opphold, så ny runde med "åpen bak" og nå 3-4 dager opphold før sistemann startet dagen i dag med oppkast. Jeg har kloret bad, byttet håndkler ofte og han ene som har vært frisk har brukt eget håndkle (som også har blitt byttet ofte) hele tiden mens vi andre har vært syke, enda har alle blitt syke og tre av oss to ganger (selv om jeg mistenker litt at det var runde nr1 som ikke var helt over).
Gjest Ziva Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Masse symp og håp om snarlig bedring.
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Tror jeg må være immun mot omgangssyka siden jeg aldri har hatt det.... Sender over litt av den immuniteten og masse tanker om god bedring
Iiiiik Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Nå kjenner jeg på en liten skrekk for virtuell smitte, jammen er det mange som spyr og driter her! Hørte en gang at norovirus kan leve helt opp i 20 dager, da monner 48 timer dårlig! Ønsker dere alle god bedring! Selv er jeg pr nå på Svalbard, her er det vel så kaldt at all smitte dør? Håpe, håpe, håpe
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Stakkars, stakkars dere som fortsatt spyr og driter og blemmer dere. Det er så trøstesløst verdighetsløst også - så jeg tror at kranglesida fyller et helt udekka behov i samfunnet for å få legge ut om sine spydritrunder - det kjentes i hvert fall sånn ut for meg da jeg holdt på som verst. Støttegruppe, faktisk! Hei, jeg heter Intimnissemor og jeg driter på meg... det er få sammenhenger der sånt er sosialt akseptert.
Anne-B. Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2012 Takk, alle sammen. Det er herlig å forenes med likesinnede drivere og spyere. Jeg ser deres noro og blemmevirus, høyner med en ørebetennelse i tillegg. Nå er vi på harkommetutavtellinga uke med revaxør og skylling med ballong på minstejenta - skyll til vannet blir rent. Men i faen, vannet har vært rent hver gang vi skyller, voksen kommer ikke ut!! Gi oss en sydentur på blåresept, det funka sist vi var der!
Gjest Ziva Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Et tips i steden for revaxør. Drypp 5-6 dråper olivenolje (romtemp eller litt nærmere kroppstemp) i øret 4 kvelder på rappen morgenen dag 5 så skyller du med lunkent vann.
Anne-B. Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2012 Vi har prøvd oliven før, men ikke på den måten. Skal prøve det, takk!
Mama Christmas Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Stakkars Det var da et hardnakka virus som går rundt i år! Fysj og føy. Håper dere snart ser lys i tunnelen og kommer dere på beina igjen! Mannen her sverger til corsodyl hver gang han har blemmer eller sår i munnen, vet ikke om det kan ha noen effekt mot sånne blemmer som du har? Det svir som bare f***, men det renser godt og hjelper bra. Jeg har ikke så mye erfaring med ørebetennelse, men oljetrikset har jeg også hørt om, så det ville jeg prøvd. Ellers er det bare vasking, kloring, spriting og minimalt med fysisk kontakt for å unngå spredning av spyinga. Huff huff, det ble visst en lang førjul for mange i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå