Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Ofte når jeg har vært med legen å fått resept på en bestemt type antibiotika eller antidepressiva kommer jeg på apoteket og farmasøyten foreslår et billigere alternativ "samme innhold" bare av et annet merke. Idag var forskjellen 500,- ! Den legen hadde skrevet kostet 547,- og den alternative farmasøyten foreslo kostet 57,- Så jeg valgte det billige alternativet... Men jeger gravid å veldig skeptisk til å ikke følge legende anbefalinger, kan jeg stole på at det billige er like bra/akkurat samme ? Eller burde jeg gå å kjøpe det dyre? Ville dere gjort det? Anonym poster: 7d405119bdbb59338ee26a5a8b427477
<3 2G <3 Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Det skal være samme virkestoff i generisk bytte. Om legen mente det var farlig med ett bytte hadde han sikkert krysset av for nei. Men, er du usikker stikker du på apoteket og spør. Jeg spør alltid når jeg får medisiner om jeg er gravid.
det er berre mordi Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 De inneholder akkurat det samme, så du kan trygt gå for den billige varianten om farmasøyten sier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå