Gå til innhold

13 mnd, urolig periode på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun legger seg, og sovner fort ved 19 tiden. I det siste har vi måttet stå der til hun sovner, det måtte vi ikke tidligere.

Hun sover godt fram til ca 23. Da våkner hun, reiser seg opp i senga og hyler. Vi kommer inn, legger henne ned, stryker på kinnet, står der i ca 2 min til hun sovner igjen. Ingen uro og jenta er trøtt...Likevel gjentar dette seg minst 20 ganger i løpet av de neste 2-3 timene, med bare minutter mellom. Slitsomt, da klokka fort blir 2 før jeg og mannen får sove...

Dette har kanskje en sammenheng med at vi må være der til hun sovner, dette har kommet samtidig. Tidligere sovnet hun selv, og sov hele natta...skulle gjort mye for å komme dit igjen.

Noen som har erfaring eller gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring ja - gode råd - tja....

Tålmodighet er vel det beste rådet.....

Det er urslitsomt, men det går heldigvis over. Ikke fall for fristelsen med noe skrikekur eller lignende. Del på nettene og ha ev en madrass hos barnet som dere kan ligge på.

Lykke til!

Skrevet

Vi hadde det helt likt! Det hjalp å redusere dagsovingen til én lur som hun sover ca 11-13.

Skrevet

Det kan være natteskrekk. Det hadde datteren min fra ca 15 mnds alder. Når jeg snakket med hs om det, så mente hun det kunne være det. De hyler om natta og vet ikke hvor de er hen og er helt hysteriske. Slitsomt, men det blir bedre etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...