Gå til innhold

Gravid igjen eller hva skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest 2prinsesser11&12
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg fikk minste for 3 mnd siden, fikk tilbake mensen for ca 1 mnd siden, og skulle hatt mensen igjen nå for nesten en uke siden... Men den har enda ikke kommet! Hva skjer?

Jeg har hatt mensmurringer, akkurat som jeg har pleid å få tidligere, startet noen dager før mensen egentlig skulle kommet. Men seriøst, hvor blir den av???

Jeg tok to tester på lørdag, og begge var negative. Men siden det ikke har skjedd noe enda burde jeg vel kanskje ta to til da?

Mensmurringene har enda ikke gitt seg, har ordentlig vondt i korsryggen og litt småkvalm nå og da, men det har jeg alltid vært før tante rød melder sin ankomst.

Må også nevne at vi har vært forsiktige og brukt prevansjon de gangene vi har hatt sex, men kanskje noe har gått galt da..?

Endret av 2prinsesser11&12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen er gjerne litt uregelmessig rett etter et svangerskap, du er også hormonell enda og kan ha alle verdens hormonelle plager mens hormonnivåene i kroppen normaliserer seg etter svangerskapet.

Om dere har brukt prevensjon og det bare er 3 mnd siden du fødte sist vil jeg tippe at disse hormonelle tingene du merker i kroppen er helt normalt, mensen kommer nok etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...