Gå til innhold

Nyjobb og vi prøver på nr to.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: d79d310c3b5ced036dabb5387e8db8f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte i ny jobb i august samtidig som vi prøvde på nr to også:)

Skrevet

Der falt hele teksten bort. Rart.

Jeg har begynt i ny jobb. Jobbet her nesten en mnd. Vi har forsøkt på nr to ca fire mnd. Så jeg kan jo bli gravid nå snart eller om lang tid, man vet jo aldri.

Men kjenner jeg begynner å bli redd for og bli gravid. Er litt redd for at arbeidsgiver skal bli irritert, siden jeg er ny der. Bør jeg fortelle dem at vi prøver eller vente til jeg evt blir gravid? Det er jo ikke akkurat hyggelig å måtte gå ut i permisjon før man har jobbet en stund.

Min siste arbeidsgiver ble smått irritert når jeg fortalte at jeg var gravid der. Og der hadde jeg jobbet i nesten tre år.

Hva tenker dere??

Anonym poster: 0cd9c2a019656579c783a322b213a5e8

Skrevet

Ja, man vet jo aldri når det klaffer.. Ikke tenk på det før du er gravid du ;)

Skrevet

Var det jeg tenkte på også, men det blir ikke noe problem i det hele tatt:) men vent med å ta det til du er gravid og etter den usikre perioden:)

Skrevet

Ja, burde vel vente til spira sitter :-) kjenner bare at jeg gruer meg pga reaksjonen til min tidligere sjef. Alt hva man nå skal bekymre seg for hele tiden :-p

Anonym poster: 0cd9c2a019656579c783a322b213a5e8

Skrevet

Hvis en sjef ansetter en dame i et fast forhold som allerede har et barn, så bør de ta med i vurderingen at det er stor sannsynlighet for at personen forsvinner ut i en ny permisjon etterhvert, hvis ikke vil jeg si de har gjort en dårlig vurdering.

Jeg ble gravid mens jeg gikk i et vikariat og jeg gruet meg masse til å fortelle det. "så koselig, gratulerer" fikk jeg fra sjefen da jeg fortalte det :) Ikke bruk mye tid og energi på å bekymre deg på forhånd, ta det som det kommer når du er gravid og er klar for å fortelle det.

Anonym poster: 82edeecd0aec8d87890110f001da7bb0

Skrevet

Jeg ble gravid etter 6 mnd i ny jobb, grua meg til å si fra. Hans reakson var at det hadde han regna med at kom til å skje, tatt i betraktning minalder og at jeg bare har ett barn fra før. De fleste skjønner jo at unge kvinner i etableringsfasen kan bli gravide :) Vent til spira sitter. Tar det lang tid er det uansett ikke noen vits i at sjefen skal vite at dere prøver, det ville i alle fall ikke jeg ønsket.

Skrevet

Ikke si noe før du er gravid og det har gått noen måneder. Ingen vits i å si noe før det. Vi har prøvd på nr 2 i noen måneder, og jeg vurderer å søke ny jobb nå. Har ingen planer om å opplyse om at vi prøver. Ingen er uerstattelige, arbeidsgiver finner en vikar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...