Gå til innhold

SYKT forkjøla og -14 ute


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dumt er det da av meg å gå meg en tur på 30-40 min?

Vil det bare gjøre det verre?

Føler jeg har vært forkjøla en evighet nå, vil bare bli frisk...

 

Anonym poster: 1f2ab2c4dc72bfc29f7ab2ff30b980b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg godt og med skjerf over nesa i tilfelle :)

Skrevet

Jeg er også sykt forkjøla. Kortpustet og hoster. Jeg orker ikke tanken på å anstrenge meg noe. Tror ikke det er lurt om man vil bli frisk.

 

Jeg føler det hvertfall slik. Men frisk luft skader vel ikke, så orker du, å føler for det så går det sikkert bra det å :-)

 

God bedring!

 

Anonym poster: 444d87fe0151380d2a6ba4bec20ea4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...