Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hvor dumt er det da av meg å gå meg en tur på 30-40 min? Vil det bare gjøre det verre? Føler jeg har vært forkjøla en evighet nå, vil bare bli frisk... Anonym poster: 1f2ab2c4dc72bfc29f7ab2ff30b980b3
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Kle deg godt og med skjerf over nesa i tilfelle
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Jeg er også sykt forkjøla. Kortpustet og hoster. Jeg orker ikke tanken på å anstrenge meg noe. Tror ikke det er lurt om man vil bli frisk. Jeg føler det hvertfall slik. Men frisk luft skader vel ikke, så orker du, å føler for det så går det sikkert bra det å :-) God bedring! Anonym poster: 444d87fe0151380d2a6ba4bec20ea4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå