Mummy79 Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Noen som bestiller derfra? Leste på nett at man ikke må betale toll hvis man bruker VISA, det står ikke verdi på pakken...erfaring?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Man må betale toll jo. I tillegg tar det ofte VEEELDIG lang tid før du har varene (3-4 uker). Jeg har bestilt der noen ganger, men kuttet det helt ut da jeg endte med dobbelt opp fordi varene kom for sent. Bruk heller strawberrynet.com Anonym poster: d142cd917ce98cd125a6e77ddd68a936
Griff82 Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Jeg bestiller ofte fra LookFantastic og har ingen dårlige erfaringer med det. Det tar ca. en uke før varene er i postkassa:) Bestilte senest i går. Men ikke kjøp for mer enn 200kr i hver pakke for å unngå toll.
Mummy79 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2012 Takk, hvor mye betaler man for frakt? Vurderer å kjøpe Naked-paletten og den koster uansett mer enn 200 kr. Strawberrynett fører ikke urban decay for tiden, så det er ikke et alternativ :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå