mamman til to gutter Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Nå har jeg, mannen og yngstemann vært dårlig av og på i 2uker og når endelig alle er tilbake på jobb og i barnehagen, så begynner eldste og kaster opp. Jeg har nesten ikke vært på jobb de siste 2 ukene fordi noen er syke hele tiden... Håper bare ikke noen av oss andre blir smittet tilbake igjen, så vi blir syke nok en gang Og håper at det ikke kommer tilbake til jula, som det har gjort de siste to årene!
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Huff da, krysser fingrene for at eldste er sistemann med omgangssyka og at det går fort over! Satser på at dere holder dere friske i jula, er aldri noe gøy å være syk, men det er ekstra ille i jula.
Gjest Ziva Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Krysser fingre og tær og håper dere snart blir friske. Sving innom apoteket og kjøp håndsprit/vaskesprit. Dørhåndtak og doseter trenger en runde i ny og ne. Her ser det ut som Liten og Stor slapp unna. Holder med at jeg var syk. Det luktet rene spritsjappa her men det får så være.
mamman til to gutter Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har lært at klor fungerer bedre enn sprit på omgangssyke, så jeg har kloret alt jeg kan, både dørhåndtak og doseter og i tillegg brukt noen spritservietter innimellom når jeg ikke har kloret. Men enten har det vært veldig langvarig, eller så er det et eller annet sted jeg burde ha vasket som jeg ikke har vasket...
Gjest cunning stunts Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Jeg føler masse med deg - det er uendeligheten i det som er så fortærende. God bedring.
Mama Christmas Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Huff og huff.. Masse god bedring til dere, håper det nærmer seg slutten på elendigheten nå. Jeg heller litt klor i do etter hver eneste gang noen syke har vært der, og som du allerede skriver - vask dørhåndtak, dosete og kraner. Skift sengetøy ofte og vask hendene enda oftere. Dere som ikke er syke kan prøve å få i dere hvitløk, probiotika (i f.eks biola) og d-vitaminer, som alle er med på å styrke immunforsvaret. Masse varme tanker til dere, håper friskmeldingen kommer til alle sammen snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå