Gå til innhold

Hva mener du er en livsløgn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonym poster: fa004a2dfccc20904bb3d38f52aaf148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nekte for at en feks er homofil. Å leve over evne. Å ikke stå for det en har gjort.

Skrevet

Min livsløgn har nettopp sprukket: Den flotte mannen jeg var gift med, og det fantastisk fine forholdet vi hadde. Alt det vi jobbet for sammen, alt det vi oppnådde. Den fine kommunikasjonen vi hadde, tilliten som var stø som fjell. Jeg var tvers igjennom lykkelig.

Så viste det seg at han hadde hatt andre hele tiden. Alt det som for meg har vært et eventyr, det fineste jeg har opplevd med et annet menneske, var bare en illusjon. Jeg var et fjols som var høy på livsløgnen min. Jeg skal love deg at jeg landet hardt i virkeligheten.

Anonym poster: 940466ae7ed832525eef040af0fd1afc

Skrevet

Utroskap .

Holde hemmelig for mannen din at han ikke er far til barnet ditt .

Holde hemmelig for barnet ditt at pappa ikke er pappa .

Anonym poster: d3de9c5b7449729fec3d73f59f30536f

Skrevet

En livsløgn er ikke noe man vet om selv. Det er en livsløgn når en mann tror han er far til et barn når han ikke er det, eller et barn ikke vet at det er adoptert. Ikke det at man er utro, men å stole på noen og bli bedratt. Livsløgner er det andte mennesker som utsetter oss for.

Anonym poster: 4e4a2f0cb13161ac7d45b19319c4e3dd

Skrevet

I tillegg til de nevnte ting, kom jeg i tanker om en annen type livsløgn som blir vanligere og vanligere nå for tiden. Plastisk kirurgi. Det er mange som har fått fikset på ting, men som nekter for det. Husker en sak fra asia der en mann vant en rettsak. Kona hadde lurt han til å tro hun var naturlig vakker. Først da de fikk barn som ikke lignet noen av dem, fikk han vite sannheten. Han fant da ut at han var gift med en kvinne han syntes var direkte stygg. Han ble faktisk tilkjent erstatning i retten. :)

Skrevet

At menn liker damer med litt eksta kilo best. Det må i såfall være plassert på pupper og svært strenge kriterier for at resten er sensuelt fordelt på en fyldig stuss mellom slanke bein og smal midje.

Men sånn generelt så er det alltid den slankeste og peneste i rommet de fleste menn smugtitter på. Ikke hun med litt ekstra som ler høyt som alle skal ha det til.

Anonym poster: 164d4c082da1b23d635569a12c08aa18

Skrevet

En løgn kommer alltids frem for en dag. Om det tar 1 uke, 1 år ,10 år, 30 år

Anonym poster: 4432cdf566d2ebb2ed4e1b565998d505

Skrevet

At menn liker damer med litt eksta kilo best. Det må i såfall være plassert på pupper og svært strenge kriterier for at resten er sensuelt fordelt på en fyldig stuss mellom slanke bein og smal midje.

Men sånn generelt så er det alltid den slankeste og peneste i rommet de fleste menn smugtitter på. Ikke hun med litt ekstra som ler høyt som alle skal ha det til.

hvem er det da som lever livsløgnen? bare lurer...hun som tror hun er elsket for sitt lille ekstra eller mannen som tror han liker det lille ekstra men egentlig ikke?

Anonym poster: 0806ec10d72e3ff55a3475e35241390b

Skrevet

En løgn kommer alltids frem for en dag. Om det tar 1 uke, 1 år ,10 år, 30 år

Anonym poster: 4432cdf566d2ebb2ed4e1b565998d505

De fleste løgner er begravd. Verden hadde fått sjokk om alle løgner kom for en dag.

Skrevet

Livsløgn er å gå gjennom hele livet uten nedturer og motgang.

Tror ingen gjør det, men mange som tror/sier at de gjør/ vil gjøre det.

Skrevet

Begrepet "livsløgn" ble innført av Ibsen I Vildanden, og det betyr at man har basert livet sitt rundt en løgn. I det tilfellet er det en far som ikke er klar over at en annen mann er far til datteren hans. Livsløgnen blir avslørt, og alt går til helvete.

Anonym poster: 4e4a2f0cb13161ac7d45b19319c4e3dd

Skrevet

Jaha.... og de fleste men liker jenter med omløp også, og ikke bare pætter som velter ut av utringenen, ihjælbleket hår og står der som ei jævla fristerinne for kåte sultne mannfolk!

Anonym poster: 7a0408b35b80e8e9ff335db48d1d3230

Skrevet

Jaha.... og de fleste men liker jenter med omløp også, og ikke bare pætter som velter ut av utringenen, ihjælbleket hår og står der som ei jævla fristerinne for kåte sultne mannfolk!

Anonym poster: 7a0408b35b80e8e9ff335db48d1d3230

Slank og pen vil si veltende "pætter og ihjelbleket hår?

Skrevet

Å være kona til Rune Øygard.

Anonym poster: 29e1380c54ffe71be25b42a771f10b25

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Min livsløgn har nettopp sprukket: Den flotte mannen jeg var gift med, og det fantastisk fine forholdet vi hadde. Alt det vi jobbet for sammen, alt det vi oppnådde. Den fine kommunikasjonen vi hadde, tilliten som var stø som fjell. Jeg var tvers igjennom lykkelig.

Så viste det seg at han hadde hatt andre hele tiden. Alt det som for meg har vært et eventyr, det fineste jeg har opplevd med et annet menneske, var bare en illusjon. Jeg var et fjols som var høy på livsløgnen min. Jeg skal love deg at jeg landet hardt i virkeligheten.

Anonym poster: 940466ae7ed832525eef040af0fd1afc

Ohrff.... Det vil jeg si er en livsløgn ja. Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...