Skautrollet Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 dere som har katt kjenner sikkert til dette blikket, til tider kan det føles som det borer seg inn i en og søker opp dine innerste tanker. er ihvertfall slik vår kattefrøken på 9 år får meg til å føle av og til, flere som får den følelsen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Nei... jeg bare lukker øynene halvveis og ser tilbake, da gjør katten det samme
Roselilly Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Velkjent! Tror de får med seg mye mer enn vi ofte tror!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Det hender seg at min katt gir meg det blikket, men her betyr det "GI MEG MER MAT!!" Han har mat stående fremme hele tiden, men er tydeligvis allergisk mot å se bunnen av matskåla Anonym poster: 8f8eeab8d944ee43c3367d73a2aacb55
Musemorbr / Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Helt klart! Ikke fra den kjærlige pusia vi har nå, som enten bare ikke enser meg, eller ser kjærlig på meg for å få fangkos, men fra samtlige minst ti katter jeg har hatt før i tiden.
skinnfilla Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Jeg fikk ett blikk av katten den gang snupp1 stakk hele pekefingeren rett opp i rattata på han. Ha ha stakkar ,han sto og spiste med halen opp og ante fred og ingen fare.... Det var blikket til en overrasket katt;)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Det hender seg at min katt gir meg det blikket, men her betyr det "GI MEG MER MAT!!" Han har mat stående fremme hele tiden, men er tydeligvis allergisk mot å se bunnen av matskåla Anonym poster: 8f8eeab8d944ee43c3367d73a2aacb55 Mine er allergiske mot å spise noe som har liggi i skåla i mer enn 10 minutter. Fersk mat er best, alltid. Anonym poster: 8f056c1a41874f5ce71507fc08726de4
Skautrollet Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2012 her pleide det å skje ofte når eldste mann begynte med fast føde, først satt katten ganske langt unna, og sendte akkurat det blikket for å si"hvorfor får DEN mat og ikke jeg" avstanden minka fra dag t dag for så å øke igjen, merkelig katte HI
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Skjønne katter de er så intelligente. Vi har en 12 år gammel stor norsk skogskatt, og han snakker med oss. Mjauer og skal ordne håret vårt hehe Når de lukker øyne sakte igjen og ser på deg så betyr det at de stoler på deg, er glad i deg og at de er tilfredse med å ha deg i nærheten har jeg lest. Vi går og mjauer og lukker øynene sakte igjen til katten vår, må jo se helt sykt ut for andre, men han er så skjønn og god. Folk som sier at dyr ikke har sjel, er merkelige. Elsker pusekatter <3
<3 2G <3 Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Jeg fikk ett blikk av katten den gang snupp1 stakk hele pekefingeren rett opp i rattata på han. Ha ha stakkar ,han sto og spiste med halen opp og ante fred og ingen fare.... Det var blikket til en overrasket katt;) Hehehehgeh, takk for en god latter
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Det hender seg at min katt gir meg det blikket, men her betyr det "GI MEG MER MAT!!" Han har mat stående fremme hele tiden, men er tydeligvis allergisk mot å se bunnen av matskåla Anonym poster: 8f8eeab8d944ee43c3367d73a2aacb55 Mine er allergiske mot å spise noe som har liggi i skåla i mer enn 10 minutter. Fersk mat er best, alltid. Anonym poster: 8f056c1a41874f5ce71507fc08726de4 Hehe, samme her men katten vår er sånn at vi må ta litt mat og legge på gulvet foran matskålen hans så han får smake på maten før han spiser av skålen ..om vi ikke gjør det så bare går han og nekter å spise;) hehe rare katten<3
Roselilly Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Det hender seg at min katt gir meg det blikket, men her betyr det "GI MEG MER MAT!!" Han har mat stående fremme hele tiden, men er tydeligvis allergisk mot å se bunnen av matskåla Anonym poster: 8f8eeab8d944ee43c3367d73a2aacb55 Mine er allergiske mot å spise noe som har liggi i skåla i mer enn 10 minutter. Fersk mat er best, alltid. Anonym poster: 8f056c1a41874f5ce71507fc08726de4 Hehe, samme her men katten vår er sånn at vi må ta litt mat og legge på gulvet foran matskålen hans så han får smake på maten før han spiser av skålen ..om vi ikke gjør det så bare går han og nekter å spise;) hehe rare katten<3 Det er da helt naturlig... man gjør jo slik når man skal smake på god vin også....
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Det hender seg at min katt gir meg det blikket, men her betyr det "GI MEG MER MAT!!" Han har mat stående fremme hele tiden, men er tydeligvis allergisk mot å se bunnen av matskåla Anonym poster: 8f8eeab8d944ee43c3367d73a2aacb55 Mine er allergiske mot å spise noe som har liggi i skåla i mer enn 10 minutter. Fersk mat er best, alltid. Anonym poster: 8f056c1a41874f5ce71507fc08726de4 Hehe, samme her men katten vår er sånn at vi må ta litt mat og legge på gulvet foran matskålen hans så han får smake på maten før han spiser av skålen ..om vi ikke gjør det så bare går han og nekter å spise;) hehe rare katten<3 Det er da helt naturlig... man gjør jo slik når man skal smake på god vin også.... Hehe, sant det ja
ana_fi_hob_ Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Kunne ha skrevet bok om kattene våre. Hehe. :-). De er så søte og finner på så mye rart. Blikkene kjenner jeg veldig godt igjen. I går småkrangla jeg og mannen litt i senga. Jeg hevet etter hvert stemmen litt, pusen lå imellom oss å sov. Men da jeg dreiv å kjefta smekka hun faktisk til meg på munnen. Hehe. Krangelen var over, vi endre opp med å bare ligge å le av pusen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå