Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Sambo er mildt sagt frustrert. Etter vi fikk nr2 for 2 år siden har jeg nesten ikke orket sex. Tenner ikke på en dritt lenger, før kunne han klaske meg litt på rumpa så var jeg kåt. Nå kommer jeg med alle mulige unnskyldning for å slippe. Grunnen er det dårlige selvbildet mitt etter fødsel. Veier 60kg og 162cm. Har alltid veid 53-54kg, men har fått en kronisk sykdom så klarer ikke å gå ned i vekt. Dette går virkelig utover samlivet vårt og han sa nylig at han følte nesten at vi bare var venner som bodde sammen siden vi aldri har sex lenger.... Hva gjør jeg?? Anonym poster: 08c70acbe47625c92d8952b5e8392c42
<3 2G <3 Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Jeg tror du må jobbe med å godta deg selv. 6-7 kg over er ikke mye, men du merker det sikkert mer enn andre. Snakk med din kjære om hva han liker ved deg og du må innse at kroppen forandrer seg etter barn. Start under dyna på mørkt rom om det hjelper, men prøv. Gjør nor for deg selv får deg til å føle deg vel. For du må føle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå