Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Ungene maser om hund, jeg vil ikke ha det,fordi vi har 2 katter,men pappan sa ja,og nå er jeg den store stygge ulven, skal jeg si det er greit,eller stå på mitt? Anonym poster: 62eb3c81dff3539b33adcf1e0e273667
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Spør om de er klare for hundehår overalt og 3 turer om dagen i ca 13 år. Etter 9 år som hundeeier er jeg LEI. Aldri mer hund. Anonym poster: bbcc6f06520b34c1d37a7f0047ef30c8
Februargullet2013 Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Hvis du kun ikke vil ha de pga kattene er jeg litt enig med mannen din og ungene dine, jeg har en katt og en hund,de er bestevenner,men så klart har du andre årsaker forstår jeg det bedre
2blå1rosa Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Stå på ditt! En hund er ofte spennende kun de første mnd så må du mase å mase for å få de til å gå tur med den, gi den mat osv. Er heller ikke bare bare og reise bort på ferie når en har hund heller. Tenk deg/dere godt om!
Musemorbr / Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Hund og katt kan gå greit sammen, men problemet ligger jo ikke der. Det ligger i at mannen din har overkjørt deg og blåst i din mening. Og det på en måte som bort i mot har umyndiggjort deg forran barna. For det er jo det som skjer i en sånn situasjon. Barna lærer at hvis mamma sier noe, betyr det ingenting siden mamma tross alt er underlagt pappa. Var jeg deg, ville jeg snakket alvorlig med mannen. Latt han forstå at nettopp på grunn av dette, kan dere ikke få hund nå. Og om dere en gang likevel går det, er det ekstra viktig at barna forstår at dette er noe dere har kommet frem til i fellesskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå