Gå til innhold

Navn - sliter med guttenavn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Trenger noen tips...

 

Jentenavn har vi:

 

Mathilde

Tilde

Tuva

Tirill

Hedda Oline

Live Olea

 

Og blir nok et av de dersom det blir jente

 

Av guttenavn har vi

 

Aksel

Emrik

Heine

Lars

 

Men er ingen av de jeg føler full klaff med. Andre forslag ?

 

 

 

Anonym poster: d9afa60e66c3b6641888c88030969d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Godt Mathilde, Tilde,Tuva,Aksel,Heine og Lars av dine :)

 

Andre :

Sunniva

Maiken

Olive

 

Olav

Magnus

Vegard

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Du skal "få" det aller fineste guttenavnet av meg, siden jeg ikke får brukt det selv: Eivind.

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Iver og Magnus synes jeg er et flotte guttenavn.

Skrevet

Fineste guttenavnet jeg vet om er Benjamin. Får jeg gutt noen gang så skal han hete det :-)

 

Virker som du liker litt mer tradisjonelle/ norske navn så da er forslagene

Ask

Birk

Vegard

Sindre

Trym

Skrevet

Av jentenavnene likte jeg best Mathilde og Tuva. Synes Tilde er et halvt navn, ville styrt unna det.

Liker ikke Emrik, ellers var guttenavnene dine fine. Vil foreslå Vemund, Viljar, Sindre / Sondre, Andreas, Eirik og Knut. Hva med Malvin?

Skrevet

Hei,

 

Trenger noen tips...

 

Jentenavn har vi:

 

Mathilde

Tilde

Tuva

Tirill

Hedda Oline

Live Olea

 

Og blir nok et av de dersom det blir jente

 

Av guttenavn har vi

 

Aksel

Emrik

Heine

Lars

 

Men er ingen av de jeg føler full klaff med. Andre forslag ?

 

 

 

Anonym poster: d9afa60e66c3b6641888c88030969d09

 

Fredrik

Henrik

Herman

Eirik

 

 

Anonym poster: 75538685b1530d13e34858f1695281e2

Skrevet

Tage

Albin

Kjæran

Vemund

Emmet

Selmer

Elliot

Karsten

Olav

Morgan

Gaute

Jens

Eilif

Torje

Tønnes

Eilert

 

 

Jah.. det var det jeg kom på av navn jeg villle vurdert om jeg fikk gutt i hvertfall..

Skrevet

De fineste guttenavnene jeg veit om er:

Kornelius

Torleif

Øystein

Åsmund

Laurits

Imre

Sirius

 

Kanskje du liker noen av de?

Skrevet

Emil

Linus

Mikkel

Olai

Martin

Henrik

 

Anonym poster: 0e3bb62c8bc62f19a5672391b6c283bb

Skrevet

Av jentenavnene likte jeg best Mathilde og Tuva. Synes Tilde er et halvt navn, ville styrt unna det.

Liker ikke Emrik, ellers var guttenavnene dine fine. Vil foreslå Vemund, Viljar, Sindre / Sondre, Andreas, Eirik og Knut. Hva med Malvin?

ååå, elsker Malvin! Men vår har en fetter som heter Mervyn, sa da ble det Alvin på oss.

 

Anonym poster: 9cc99fa3bc731733a28971ae2ba5ac52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...