Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Hei, Trenger noen tips... Jentenavn har vi: Mathilde Tilde Tuva Tirill Hedda Oline Live Olea Og blir nok et av de dersom det blir jente Av guttenavn har vi Aksel Emrik Heine Lars Men er ingen av de jeg føler full klaff med. Andre forslag ? Anonym poster: d9afa60e66c3b6641888c88030969d09
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Liker Godt Mathilde, Tilde,Tuva,Aksel,Heine og Lars av dine Andre : Sunniva Maiken Olive Olav Magnus Vegard
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Du skal "få" det aller fineste guttenavnet av meg, siden jeg ikke får brukt det selv: Eivind.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Iver og Magnus synes jeg er et flotte guttenavn.
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Fineste guttenavnet jeg vet om er Benjamin. Får jeg gutt noen gang så skal han hete det :-) Virker som du liker litt mer tradisjonelle/ norske navn så da er forslagene Ask Birk Vegard Sindre Trym
År og dag Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Av jentenavnene likte jeg best Mathilde og Tuva. Synes Tilde er et halvt navn, ville styrt unna det. Liker ikke Emrik, ellers var guttenavnene dine fine. Vil foreslå Vemund, Viljar, Sindre / Sondre, Andreas, Eirik og Knut. Hva med Malvin?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Hei, Trenger noen tips... Jentenavn har vi: Mathilde Tilde Tuva Tirill Hedda Oline Live Olea Og blir nok et av de dersom det blir jente Av guttenavn har vi Aksel Emrik Heine Lars Men er ingen av de jeg føler full klaff med. Andre forslag ? Anonym poster: d9afa60e66c3b6641888c88030969d09 Fredrik Henrik Herman Eirik Anonym poster: 75538685b1530d13e34858f1695281e2
Nirgal Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Tage Albin Kjæran Vemund Emmet Selmer Elliot Karsten Olav Morgan Gaute Jens Eilif Torje Tønnes Eilert Jah.. det var det jeg kom på av navn jeg villle vurdert om jeg fikk gutt i hvertfall..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 De fineste guttenavnene jeg veit om er: Kornelius Torleif Øystein Åsmund Laurits Imre Sirius Kanskje du liker noen av de?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Emil Linus Mikkel Olai Martin Henrik Anonym poster: 0e3bb62c8bc62f19a5672391b6c283bb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Av jentenavnene likte jeg best Mathilde og Tuva. Synes Tilde er et halvt navn, ville styrt unna det. Liker ikke Emrik, ellers var guttenavnene dine fine. Vil foreslå Vemund, Viljar, Sindre / Sondre, Andreas, Eirik og Knut. Hva med Malvin? ååå, elsker Malvin! Men vår har en fetter som heter Mervyn, sa da ble det Alvin på oss. Anonym poster: 9cc99fa3bc731733a28971ae2ba5ac52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå