Gå til innhold

Ny "venninne" på facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, vet ikke helt hva jeg skal tro... Er på vei til å bli sammen med eksen igjen, har vært mye fram og tilbake bla tillits problemer fra min side...Holder meg stort sett unna fb profilen hans for jeg VIl virkelig ikke bli sjalu for ingenting, men idag fikk jeg det for meg at jeg ville se hvem han hadde blitt venn med i det siste.Ser ei jente med det verste puppebildet i profilen. Alle vennene hennes er guttenavn og noen fake navn. Står bare sånne ting som jeg er kåt og i love porn etc....Regner med hun ikke faktisk er ei venninne... Men ble så skuffa, hva skal jeg tro om det?

 

Anonym poster: 9e7e80134427bd76de3ffa4f3b366e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke tro noe som helst om det. Han må da få lov til å være venn med de han vil på fb. Du sier selv at du regner med at hun ikke er en venninne så da ser jeg ikke problemet?

Skrevet

Nei, hvorfor skal han være venn med henne på fb da, om det ikke er en annen motivasjon som ligger bak... Jeg blir nok fort sjalu, og er redd han chatter med andre, om det så er bare for "gøy"... Men det handler om tillit, og den er nok tynn i utgangspunktet dessverre....:(

 

Anonym poster: 3d33c0c6ae3a781c6f00c61be3999027

Skrevet

Da ville jeg jobbet litt mer med meg selv før jeg gikk inn i et forhold med han igjen.. For dette kan bli travelt for både deg og han.

Skrevet

Har du grunn til å ha liten tillit til han? Altså har han tidligere vært utro eller noe lignende? Da kan jeg forstå deg, men hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor du reagere.

Hvorfor han er venn med henne hvis han ikke kjenner henne, det må du nesten spørre han om.

Har du prøvd å snakke med han om det?

Skrevet

Takk for svar - ja, jeg er veldig usikker på om jeg kan stole på han igjen.. Men alle dere som er i forhold, hadde dere ikke satt spørsmålstegn ved om mannen eller kjærsten deres ble venn med som tilsynelatende er en "bimbo" med litt sånn porno kommentarer på siden sin? Eller er det helt greit?

 

Anonym poster: 3d33c0c6ae3a781c6f00c61be3999027

Skrevet

Ja, jeg har dessverre flere grunner til å ikke stole på han. Han har ikke vært utro, men har bla løyet for meg før. Vi bor ikke sammen og han sover nå, derfor har jeg ikke snakket med han. Er redd han kommer til å lyve om det og... Greit å høre andres synspunkter før jeg blir tullete i hodet :(

 

Anonym poster: 3d33c0c6ae3a781c6f00c61be3999027

Skrevet

Hadde han plutselig blitt det nå, så hadde jeg kanskje satt spørsmålstegn med det. Men han er ikke typen til det.. Kanskje noe av grunnen til at jeg fallt for han ;) han har mange venninner på face som hat vært der fra jeg traff han. Har aldri gitt meg boen grunn tilbå ikke stole på han, så da gjør jeg det. Men min er en slik som ofte nevner det før jeg spør hem de er sjøl da.. Så jeg har ikke det "problemet".

 

Skjønner du er frustrert og skjønner du ikke stoler på han. Men da ville jeg kanskje vurdert om dette var noe å satse på. I tillegg virker det som du er av den sjalu typen, så da blir det kanskje kræsj?

 

Lykke til uansett :)

Skrevet

Takk :)

Ja, jeg vurderer virkelig om jeg skal orke mer... Vi har en lang historie og når det er bra er super bra, men vi er begge sjalu og har endel andre "issues" som lager endel bråk mellom oss... Jeg skal høre hva han sier, om tar det derfra... Merker bare at jeg er skuffa liksom...

 

Anonym poster: 3d33c0c6ae3a781c6f00c61be3999027

Skrevet

Hvis man stoler helt på personen er det ingen grunn til å legge seg borrti hvem han er venner med, hverken på fb eller ellers. Stoler man ikke på personen bør man ikke være sammen. Det er min mening.

Skrevet

Høres ut som om det er best for dere begge om dere ikke kommer sammen gjen.

 

Anonym poster: a11045102969caf6077a39ba8e97d047

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Men, er dette en person han har lagt til nå? eller er det en person som ble lagt til da dere var fra hverandre?

Skrevet

Facebook-venn betyr ikke ndøvendigvis at man er venner, ofte bare bekjente. Godt mulig denne berta er en glamourmodell-wannabe som bruker fb for å "slå seg opp" og har bedt om å bli venn med en drøss med folk.

Fb er ikke virkeligheten, jeg ville ikke hengt meg opp i dette med mindre de har/har hatt.noe på gang.

 

Skrevet

Takk for flere svar :) Dette er ei jente som ble lagt til nå i løpet av de siste ukene...

Jeg fikk en forklaring idag, var visst en eks av en fetter... De hadde møtte tilfeldig på byen for en stund siden og festet litt sammen, og hun hadde lagt han til...

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro, men han slettet henne etter eget initiativ, så da føler jeg at jeg kanskje har overdramatisert det hele (rødme)

 

Det er vanskelig å bedømme når man har problemer med tilliten. Som nevnt tidligere er jeg i en prossess hvor jeg vurderer om jeg skal orke å jobbe for å være i dette forholdet eller om det er sunnest å la være...

 

Anonym poster: 3d33c0c6ae3a781c6f00c61be3999027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...