Gå til innhold

Eggdonor, danmark.


AkPa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Akpa :-)

Eggdonasjon er lov i Danmark, men ikke dobbeldonasjon (altså både egg og sæd). Jeg følger med på assistert befruktning forumet også og lest historien din og forstått at dere ikke trenger begge. Hva som forøvrig er kriteriene for å få eggdonasjon i danmark vet jeg ikke, men tror de ikke har så mange donorer.

Siden du har mann er det bare til å velge og vrake blant landene som tilbyr eggdonasjon tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Akpa :-)

Eggdonasjon er lov i Danmark, men ikke dobbeldonasjon (altså både egg og sæd). Jeg følger med på assistert befruktning forumet også og lest historien din og forstått at dere ikke trenger begge. Hva som forøvrig er kriteriene for å få eggdonasjon i danmark vet jeg ikke, men tror de ikke har så mange donorer.

Siden du har mann er det bare til å velge og vrake blant landene som tilbyr eggdonasjon tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er ganske lang ventetid for ED i Danmark siden de bruker overskuddsegg fra damer som har gått gjennom IVF behandling. Har også hørt om et norsk par som ikke engang ble satt på venteliste pga ventetiden. (usikker om tråden er her eller på ønskebarn). Reiser du til andre land kan du få behandling ganske umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk anbefalt å ikke benytte klinikker i Danmark pga at de bruker overskuddsegg fra kvinner som selv har hatt behov for ivf.... Vi valgte til slutt en klinikk i Alicante, og jeg er nå gravid med tvillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Tenkte mest på danmark for da har vi gratis plas å bo + familie der:) men den tanken skal jeg slå fra meg ;)

Har vurdert hellas og alicante, men er det ikke mye dyrere i alicante?

Forsto det slik at det ble nesten over 60.000 o alicante og bare ca 35.000 i hellas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig Tsjekkia er billigst (iallefall da jeg sjekket i begynnelsen av året). Jeg var i Zlin i Tsjekkia og bt 4500 euro. I tillegg kommer medisinene da. Er også veldig billig med fly og opphold i Tsjekkia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å ta kontalt med flere klinikker og finne ut hva som er riktig for deg. Jeg har selv vært på Serum i Athen og er fornøyd med de. Leser du på hjemmesidenes deres er prisen 3000 Euro om du ikke bruker dedikert donor.

 

De er like viktig å finne en klinikk du føler du kan samarbeide med og som passer for deg, som selve prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...