Gå til innhold

Seriøst... at dere greier å drikke så mye brus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 bokser med lettbrus? "Imponert". Husker eksen min som kunne drikke 3(!!!) liter brus på en kveld alene. Vemmende og skremmende å se noen sluke pepsi max som luft :P Huff, måtte bare si det! Ei heller skjønner jeg ikke avhengigheten av brus. Et glass om dagen for å kose seg er noe langt annet enn å dytte i seg litersvis med brus, sukkerfri eller ikke.

Anonym poster: 920b8c9da64eca07fcbf4f9e9047493e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Folk må få lov til hva de vil:)

Skrevet

Og DET var da en interessant tråd.. Hvordan greide du det? :P

Skrevet

Det er ikke så vanskelig, åpner munnen, fører glasset til munnen, tømmer inn, svelger.Pule på deg unger klarer du, men å få i deg drikke, nei det blir for vanskelig. Ungdommen nå til dags!

Anonym poster: 1fa4fce41096a79bfc4c60d6cd93f5ba

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jøsses.. Alt man skal lage tråder om..

Jeg var avhengi av brus, noen tiltrekkes lettere til sukker/søtningsstoffet i b4rusen enn andre. Jeg gikk 1,5 år uten brus, og startet rolig å drikke et glass til lørdagskosen. Gikk i fella igjen, for nå er pepsi max en daglig greie igjen. Men drikker bare noen få glass nå da, ikke flere liter :-p

Skulle tatt et "avrusnings" år igjen, og holdt meg unna det for godt. Men så var det det å gå inn for det da... sukk

Skrevet

Ganske enkelt. Liker ikke vann. Kaster opp om jeg drikker et helt glass på en gang.

Anonym poster: a35b6c3755fa6292e7171beb325f6337

Gjest Julia1984
Skrevet

Hellige HI. Kom du opp med dine laster så skal folk få bedømme de!!

Skrevet

Seriøst? Tror du at din mening er såviktig at du måtte starte en helt ny tråd om hva du syntes? Kunne ikke bare ha svart i den andre tråden?

Anonym poster: 66d81fdcbe9b01be2a9d58a0a0e2b7fc

Skrevet

Seriøst? Tror du at din mening er såviktig at du måtte starte en helt ny tråd om hva du syntes? Kunne ikke bare ha svart i den andre tråden?

Anonym poster: 66d81fdcbe9b01be2a9d58a0a0e2b7fc

Djises. Blir du amper av aspartam rusen? :)

Anonym poster: 920b8c9da64eca07fcbf4f9e9047493e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...