Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 En smule sjokka. Var ute i bakkene og aket med min venninne og våre barn. 5-åringen hennes faller, og slår seg så han hylgriner. Mora bare ler. Ungen griner og roper til mora at "mamma jeg har vondt!", "hah!" sier mora. "Skal jeg fortelle deg hva som gjør vondt?? Å få piggtrå i ræva, for så å feste andre enden i en bil som kjører avsted!" Og så ler hun kjempehøyt og ser på meg "hæhæhæhæhæ". Jeg ble litt sjokka og smilte forsiktig, men kan jo ikke si at jeg synes det var kjempemoro å fortelle en femåring som slo seg!! Ungen slutta å grine, da. Sto bare med store øyne før han satte utfor bakkene igjen... Anonym poster: 836f7f1a79d67aa90981f560bfb78b15
Gjest cunning stunts Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Si meg hvem du omgås og jeg skal si deg hvem du er... er dette en person du ønsker å omgås?
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Virker som hu sliter med å vise empati og omsorg. Og så for sitt eget barn på toppen av det hele da :-(
Gjest Ziva Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Da hadde hun fått følgende svar av meg: Hjelper deg gjerne med å prøve det. For sånn svarer man ikke et barn som trenger trøst.
♥Nemi♥ Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Mitt instinkt er å trøste barn. Sto du bare der og så på?! Sjarmerende venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå