Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 De har to barn fra før, og er godt voksne. De har alt på stell, og nok med plass. Nå har hun blitt gravid, og klarer ikke å overtale mannen til å ville beholde. Hun har prøvd... Han ønsker rett og slett ikke flere barn, og har truet med å dra fra henne og barna om hun beholder. Så nå tar hun abort denne uka mot sin vilje. Hun er livredd for å miste mannen og gjør derfor som han vil. Jeg er så redd hun kommer til å få problemer etterpå. Hva kan jeg si til henne? Anonym poster: dffce318384c7e3bc2bf0760b978ca5f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Det er ikke mot hennes vilje. Hun kan selvsagt velge og hun velger mannen over barnet. Hennes valg. Hun får leve med det. Anonym poster: f18a5d9fef361835a8a0a4d2b340ed27
Gjest yrild Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Vet ikke om jeg vil kalle det mot sin vilje. Hun velger å satse på forholdet sitt og stole på at mannen mener det når han sier at han ikke kan få flere barn... Har aldri vært i en slik situasjon selv og vet ikke hva jeg hadde gjort, men forholdet til mannen min er utrolig viktig!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Merkelig med damer som er så avhengige av mannen sin at de til og med tar abort for hans del. Er ingen abortmotstander, men ingen mann i hele denne verden kunne overtalt meg til å ta abort hvis ikke jeg ønsket det selv. Kongen, statsministeren, Brad Pit, shagg off! Anonym poster: b907103985cd7908dca5e8417f50547b
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Skjønner det er vanskelig for henne, men det er ikke mit hennes vilje. Hun føler seg presset, ja, men det er hun som må prioritere. Hadde jeg villet hatt barnet kunne ikke min mann stoppet meg.. Og å stille ultimatum til noen man har ti barn med fra før syns heg er helt bak mål. Han tar ikke ansvar.. Men det gjør ikke hun heller om hun tar abort pga at hun er redd for å miste han.
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 barna er det mest dyrbare vi har i livet. Valget hadde vært veldig enkelt hvis jeg hadde fått det ultimatumet der. Skulle selv personlig ha sørget for å hive ut mannens ting av huset jeg!!!! Man er to om å lage barn og får da takle konsekvensen av det. Synes det blir helt feil å tvinge den andre til abort, for meg ville det vært det samme som å velge bort et av mine barn!! Det hadde aldri gått!!! Heller lykkelig alenemamma enn ulykkelig med et barn for lite sammen med en mann som sørget for at det skjedde!!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Synd at det må være sånn. Den som er med på leken osv... Han er en voksen mann med barn fra før, og burde vite hva det er han gjøre. Her er det snakk om å være åpen og ærlig, snakke om ting, være voksne ansvarspersoner. Jeg kunne aldri fortsatt å være sammen med en mann som ikke ville hatt vårt felles barn. Hadde aldri slutta å tenke på det, uansett om jeg hadde tatt abort og fått han til å bli eller om jeg satt alene med 3 barn.. Anonym poster: c8ac2cb849e192069705e5bacfbd4e2e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Hun vil jo beholde, og har gått mange runder med mannen. Men, han truer med å gå. Blir jo på en måte abort mot hennes vilje da, eller? Hun vil ha barnet, men vil ikke bli alene. Hun sier det blir et helvete om hun beholder, og det orker hun ikke. Hun tar abort for hans skyld. Jeg føler med henne, men føler hun gjør et valg hun kommer til å angre dypt på. Anonym poster: dffce318384c7e3bc2bf0760b978ca5f
Berta_78 Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 barna er det mest dyrbare vi har i livet. Valget hadde vært veldig enkelt hvis jeg hadde fått det ultimatumet der. Skulle selv personlig ha sørget for å hive ut mannens ting av huset jeg!!!! Man er to om å lage barn og får da takle konsekvensen av det. Synes det blir helt feil å tvinge den andre til abort, for meg ville det vært det samme som å velge bort et av mine barn!! Det hadde aldri gått!!! Heller lykkelig alenemamma enn ulykkelig med et barn for lite sammen med en mann som sørget for at det skjedde!!! Lurer på om de to barna hun har fra før synes det valget er like topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå