Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Er det vanlig å gi gave til de som jobber på avdelingen til barnet? Kjøper man da en liten ting til hver, eller en ting til alle sammen? Og er det vanlig å gå sammen med andre foreldre å kjøpe noe? Anonym poster: 1ab5afac7618375a41187d2044710da1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Varierer. Her er det ikke vanlig å gi noe. Jeg jobber i bhg selv. Forrige jeg var i, kom enkelte fireldre med en pose twist e.l til pauserommet, men et annet sted igjen fikk alle i personalet hver sin store kurv med mat av foreldrene (de spleiset). Anonym poster: ded20a499df7627cb7050f378bdb201f
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Jeg aner ikke hva som er vanlig, men jeg gir en liten oppmerksomhet til alle de ansatte på de to basene på "vår" side av bhg.
Hybelkanina Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 I fjor kjøpte vi en konfekteske til de ansatte på avdelingen på deling, sammen med et kort fra sønnen min hvor han ønsket god jul og takket for at de tar så godt vare på ham. Vi kommer til å gjøre det samme i år.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Jeg jobber i barnehage. Min erfaring er at det er de færreste som gjør det. Kanskje 1-2 på avdelingen.. Absolutt ikke noe man forventer. Såklart det er koslig når det skjer, men ikke noe vanlig vil jeg si. Så om du føler du bør, så la vær Jeg kjøper der dattera mi går nå fordi jeg digger de.. På forrige barnehage fikk de nada
Gjest mphs Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Jeg har kjøpt hvert år. Da i hadde liten bhg med to og tre ansatte fikk de hver sin gave. Nå som vi har stor bhg gir jeg de en felles gave de kan ha på pauserommet.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Hva gir dere da? Anonym poster: 8714cabf560a5b537a85b49479b2ec57
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Jeg gir noen glassengler til 50 kr stk.. Bare noe symbolsk.. Det jeg har blitt mest glad for der jeg jobber, var ei mor som kjøpte ei FIN julekule hvert år til hver av oss på avdelingen. Så gjennom barnets tid på barnehagen fikk jeg 5 fine julekuler til juletreet. Smiler den dag i dag når jeg henger de opp, for de fikk meg til å føle at jeg gjorde en god jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå