Gå til innhold

Vedrørende billig julemat og dårlig råd i julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på en ting med alle de som ikke har råd til eller de som tror de ikke har råd til julemat her inne. Hva er det dere skal spise i stedet som er så billig hvis ikke dere spiser julemat? Jeg tenker at noe må dere jo spise..

Ribbe er jo for eksempel veldig billig hvis man følger med på tilbud eller kjøper det på Rema.Poteter og gulrøtter koster veldig lite. Medisterkaker kan man lage billig av å kjpe løk og farse/kjøttdeig. Man kan faktisk få ganske mye ut av lite, så jeg lurer på om dere virkelig ikke har råd til annet enn ris med ketchup, eller om dere ikke har så stor kunnskap om å lage mat og priser på mat.

Spør ikke for å være ekkel, men det har slått meg flere ganger at julematen ikke trenger være så dyr.

Anonym poster: 58d5250df4d440980a021f95281f418c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nok mest det at man forbinder julen med bugnende bord.

Med fornuftig handling og en oversikt over hva som er billig hvor. Så går det meste. Og ikke minst tilgang til billigkjede butikker, ikke alle som bor like sentralt.

Endret av Ziva
Skrevet

Så heldig du er som har en Remabutikk i nærheten da. Vi har bare Joker her, og det er svindyrt!

Anonym poster: 8d0288bdaa0331a78d4e371d5774a54a

Skrevet

Er kanskje heldig som kan velge og vrake i matbutikker. Har ikke Joker her da, det er kanskje noe som er mest på bygda. Kjørte innom Joker på vei til hytta en gang og reagerte på at det var dyrt, faktisk.

Anonym poster: 58d5250df4d440980a021f95281f418c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...