Gå til innhold

Julegavetips til mine besteforeldre på 85+?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen ideer... Har 3 stk jeg må kjøpe til, de er 85-93 år.

De har jo alt!

Geiter osv. i u-land har de fått tidligere, og i fjor fikk de bilder av oldebarn. Føler ikke jeg har kapasitet til å gi "tjenester" heller, siden jeg jobber fullt og har to små barn.

Noen som har tips? Pleier å bruke 2-300 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har kjøpt barndom på 40-tallet, 50,- på obs om en kjøper 2. Twistpose og innramma bilde av barna mine.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Våre barn har gamle besteforeldre, 80-85 år. I tillegg til skjorta som min gamle far alltid vil ha, og en bluse eller no' til mor, rett og slett bruksklær, så får de en fotobok med bilder av barna fra året som har gått. Det setter de veldig pris på.

Skrevet

Fotokalender av barn, barnebarn og oldebarn?

Gjest peacock
Skrevet

Fotobok er fint, og evt noe de kan spise/drikke (som blir borte). En kurv med hjemmelaget syltetøy, litt hjemmelagde småkaker/konfekt, og om du ikke har tid til å lage selv kanskje litt god pølse, sjokolade eller ost, te, kaffe.... En liten flaske champagne og kransekake til nyttår... Hit her i hvert fall, de er så glade for å få slikt som de ikke selv klarer å lage lengre. Syltetøyet holder lenge om det står kjølig.

Skrevet

Fuglehus, så de kan følge livet i hagen?

Skrevet

Digital fotoramme med bilder av barna.

Skrevet

Du kan kjøpe ensfarga kjøkkenhåndklær eller grytekluter og tekstilmaling, og så kan dere lage hånd/fotavtrykk på. Du kan også skrive på f eks Emilie 3år om du kjøper en tekstiltusj. Her har vi panduro og de har det du trenger.

Skrevet

Min ønsket seg nye varme tøfler, så kjøper jeg en fin kopp med god te og en billig bok :)

Eller Kremer

Anonym poster: 23a3831b76d5c407ec2233d3e98513e2

Skrevet

Fotbad

Fruktkurv

Bilde av familien

Bor dem hjemme? Hva med hvetemel, sukker og andre bakeingredienser? Det ga jeg til min mor som har alt :P

Anonym poster: 104294b4cd2d6026602a027ab5aa26d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...