Gå til innhold

Barn med litt feber og stygg hoste! Ang lufting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør vi ha vinduet på soverommet litt åpent eller helt lukket? Det blir fort varmt der inne, og har hørt at de helst skal ha kald luft når de har hoste. Men det er jo minusgrader ute?? Hva ville du gjort?

Anonym poster: 9c502baa1872036435073f42ec6adb3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er bare akkurat et år :) HI

Skrevet

Jeg hadde luftet godt ut før jeg la henne og hatt vinduet åpent bare litt og dratt gardinene litt forbi. Da får hun frisk luft.

Bare pass på at hun har en genser og ev. bukse eller noe på seg om hun kaster av seg dyna.

Kan også være lurt å legge noe under senga eller madrassen slik at hun ikke ligger helt flatt :)

Skrevet

Takk for svar. Hun er ikke form, så hun er dessverre allerede lagt uten at jeg fikk tid til å lufte. Men jeg skal sette noen bøker under to bein, så hodet kommer litt høyere! Takk for det rådet :)

Skrevet

Da hadde jeg luftet med vinduet litt mer oppe i noen minutter slik at det kommer inn frisk kald luft.

Jeg har samme problem når jeg skal legge lillebror nå litt senere. Gidder ikke å styre med å legge han så tidlig siden han tydeligvis må være hjemme imorgen. Han hoster konstant om han ikke drikker noe kaldt så han får brus med isbiter is.

Skal snart lufte rommet og legge noen puter eller noe under madrassen slik at den kommer opp i høyde. Er så tungt å løfte senga at det klarer jeg ikke.

God bedring til henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...