Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Bør vi ha vinduet på soverommet litt åpent eller helt lukket? Det blir fort varmt der inne, og har hørt at de helst skal ha kald luft når de har hoste. Men det er jo minusgrader ute?? Hva ville du gjort? Anonym poster: 9c502baa1872036435073f42ec6adb3a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Hun er bare akkurat et år HI Anonym poster: 9c502baa1872036435073f42ec6adb3a
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Jeg hadde luftet godt ut før jeg la henne og hatt vinduet åpent bare litt og dratt gardinene litt forbi. Da får hun frisk luft. Bare pass på at hun har en genser og ev. bukse eller noe på seg om hun kaster av seg dyna. Kan også være lurt å legge noe under senga eller madrassen slik at hun ikke ligger helt flatt
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Takk for svar. Hun er ikke form, så hun er dessverre allerede lagt uten at jeg fikk tid til å lufte. Men jeg skal sette noen bøker under to bein, så hodet kommer litt høyere! Takk for det rådet Anonym poster: 9c502baa1872036435073f42ec6adb3a
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Da hadde jeg luftet med vinduet litt mer oppe i noen minutter slik at det kommer inn frisk kald luft. Jeg har samme problem når jeg skal legge lillebror nå litt senere. Gidder ikke å styre med å legge han så tidlig siden han tydeligvis må være hjemme imorgen. Han hoster konstant om han ikke drikker noe kaldt så han får brus med isbiter is. Skal snart lufte rommet og legge noen puter eller noe under madrassen slik at den kommer opp i høyde. Er så tungt å løfte senga at det klarer jeg ikke. God bedring til henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå