Gå til innhold

Hvordan ta bilder med iphone og....


Anbefalte innlegg

Skrevet

legge RETT UT PÅ FACEBOOK?:-) Noen som vet?Må jeg ha et program på iphone?*help* jeg kan nada om slikt...

 

Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta bildet med kameraet på tlf, på Facebook trykker du på bilde øverst og så velg det bildet du skal ha. Publiser :)

 

Anonym poster: 06a2d25fb032149d8c63207e0741ffe7

Skrevet

men d står at jeg ikke har den appen som jeg trenger for å legge ut bildene...

 

Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Har du sånn sikkerhetsgreie på?

Skrevet

jeg kan gå inn på facebook på nettet på mobilen...har iphone

 

Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540

Skrevet

Du må endre sikkerhetsinnstillingene dine!

Skrevet

hvordan gjør jeg det?:S

 

Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540

Skrevet

 

Du må laste ned Facebookappen om du ikke har den. Så må du se under innstillinger. Der må Facebook huskes av under bilder på personvernknappen. Deretter må du legge inn innlogging under Facebook, også på innstillinger.

Skrevet

hvis du har ios6 kan du bare trykke på "del" knappen når du har tatt bildet, og velger facebook :) så laster ned opp automatisk så lenge du er pålogget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...