Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 legge RETT UT PÅ FACEBOOK?:-) Noen som vet?Må jeg ha et program på iphone?*help* jeg kan nada om slikt... Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Ta bildet med kameraet på tlf, på Facebook trykker du på bilde øverst og så velg det bildet du skal ha. Publiser Anonym poster: 06a2d25fb032149d8c63207e0741ffe7
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 men d står at jeg ikke har den appen som jeg trenger for å legge ut bildene... Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540
Gjest SprøstektLøk Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Har du sånn sikkerhetsgreie på?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 jeg kan gå inn på facebook på nettet på mobilen...har iphone Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540
mamma_til_gutt Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Du må endre sikkerhetsinnstillingene dine!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 hvordan gjør jeg det?:S Anonym poster: 88662b8769064e2b5d1746864bddf540
mamma_til_gutt Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Du må laste ned Facebookappen om du ikke har den. Så må du se under innstillinger. Der må Facebook huskes av under bilder på personvernknappen. Deretter må du legge inn innlogging under Facebook, også på innstillinger.
lyccke Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 hvis du har ios6 kan du bare trykke på "del" knappen når du har tatt bildet, og velger facebook så laster ned opp automatisk så lenge du er pålogget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå