Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Håper noen vil gi meg noen gode råd her. Jeg tenker og tenker og vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Samboeren min de siste 4 årene kysset/klinte med en annen jente ute på byen for noen uker siden. Jeg dras mellom å godta eller ei. Jeg elsker han overalt på jord. Det siste året har vi funnet ut at jeg ikke kan bli gravid naturlig og jeg har fått en del dårlige nyheter rundt dette. Lite sex og mye dårlig humør fra min side har det helt klart vært de siste månedene. Kjæresten min har grått og grått (det samme har jeg) i et par dager etter at dette kom frem. Tydelig at han er svært lei seg, og han vil vist ikke noe annet enn å være sammen med meg og mener klininga var en dum glipp. Vi skal etter planen begynne med prøverør i februar. Jeg ønsker ikke miste han, eller droppe prøverørs planene.. men jeg blir så lei meg av tanken på at han har kysset en annen. Noen som har noen tanker jeg kan ta med meg? Anonym poster: c5e2a7871c4388b583c015111d78c2bf
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Akkurat det hadde jeg bare tilgitt og små ertet han for. Men alle er ulike. Men ja, ville tilgitt og glemt. Kyssing mener jeg at er akseptabelt. For Min del altså! Skjønner folk er forskjellige. Anonym poster: 4cee1e2890898d6f08cbb592edeb0877
Nissefisen Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Du høres ut som venninna mi... ? Følg mage følelsen din!
Berta_78 Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Hadde vært ganske sint, men absolutt ikke avsluttet forholdet pga klining som han angret bittert. Mest sint fordi jeg hadde syntes det var veldig ydmykende om folk hadde fått det med seg..
Gjest Malore Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 For min del helt uakseptabelt.. Mangel på respekt... Hvor går grensa neste gang og gangen etter der osv? Ville nok ikke tilgitt...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 uakseptabelt. jeg ville ikke tilgitt. Anonym poster: ab7aefc673727e64a335540847997524
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Hadde nok tilgitt med tiden,men hadde tatt tid og han måtte vise han brydde seg og prøvde og rette det opp igjen
O`Neill Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Lite sex og dårlig humør fra din side er ikke en grei unnskyldning for han til å kline med andre.. Er klart at sex lysten og humøret dabbes av etter det dere har vært igjennom, så du skal IKKE se det på den måten. Nå får du sette deg ned og tenke over om det er han du vil være med eller om a det han gjorde var for stort svik..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Jeg hadde blitt sur og lei meg, men jeg hadde tilgitt det. Jeg synes ikke å kysse andre når man er i ett forhold er greit, men ikke heeelt krise heller. Og det er bra han ihvertfall fortalte det... Anonym poster: 5b7b3b15e63b55f3a002f6bed64f7c52
pip pip Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Hadde tilgitt, men ikke gjort det enkelt for han. Jeg hadde blitt utrolig sur og utrolig skuffet, fått litt vansker med å stole på han. Men hadde ikke avsluttet forholdet pga litt klining. Selv om det en utrolig respektløs ting p gjøre
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Slikt hadde vært en sak vi måtte diskutere, og vi må finne en løsning på sammen. Det hadde ikke vært en sak for å avslutte forholdet. Personlig så gjør det ikke meg noe om han kysser andre, men jeg er nok kanskjke ikke som alle andre. Jeg er selv bifil, og min mann syns det er helt greit om jeg kysser med en jente. Så om jeg får lov så kan ikke jeg nekte han. Vi vet begge at det aldri blir noe lenger enn det, og vi begge syns det er fantastisk når vi møtes igjen. Anonym poster: ba794bc0a4fb64c7bcfc50b9fdd3e77b
mrsrogaland. Skrevet 3. desember 2012 #12 Skrevet 3. desember 2012 Jeg har tilgitt utroskap før og det er faktisk vondere å leve med det, enn å leve som singel.. Alt er situasjonsbetinget.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #13 Skrevet 3. desember 2012 Hadde tilgitt. Han er bare et menneske. Det var idiotisk og utrolig dårlig gjort overfor deg, men nr han er så lei seg som du beskriver, så tror jeg nok at han virkelig angrer. Det er for lettvint å gå fra et menneske fordi han har kysset en annen, det ville i såfall ha betydd at dere egentlig ikke elsker hverandre. Jeg hadde blitt knust, men hadde tilgitt. Anonym poster: d97b003d3e6eaa767da1d640bd869c23
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 Jeg hadde ikke gjort barnet mitt til skilsmissebarn for dette hvis han hadde angret og gjort bot for seg, men han hadde slett ikke sluppet billig unna.
Søskendrøm<3 Skrevet 3. desember 2012 #15 Skrevet 3. desember 2012 Jeg ville nok tatt en ekstra lang prat med samboeren... Fortalt han hvordan du føler det etter den hendelsen, og at du trenger en bekreftelse på at det virkelig er dere før evt prøving av barn. Fortell han hvor viktig det er for deg å vite nå, så barnet slipper skilte foreldre.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 Takk for mange tanker rundt dette! Vi prater og prater, og jeg får gang på gang bekreftet enorm anger rundt dette. Gir det en kjangs, han er på knærna etter tilgivelse og videre forhold.. og tanken på å ikke være sammen med han knuser meg mer enn dette..vanskelig situasjon... Anonym poster: c5e2a7871c4388b583c015111d78c2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå