Gå til innhold

Hva slags vintersko har deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen trenger nye vinterstøvler. Noen tips? Og hva kostet deres sko som dere er fornøyd med?

Anonym poster: 5bc7dfb127d1d0fce22009bd27c6aace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre har ecco,kjøpte de på eurosko i sverige.var 20 % på de så fikk to par til rundt 1200 kr tror jeg.vi er superfornøyd med de.ungene er gode og varme på beina og tørre:-)

Gjest MaJo0812
Skrevet

Coop sine snow jog (eller, det var vel det det het i gamledager..:)) Støvel med borrelås, 2 for 1 for ei stund sia, veldig fornøyd med de :)

Skrevet

Lillebror på 5 år har viking sine vintersko hvert år. De koster vel 699 eller 799 til så små barn, men de er verd prisen!!

Jeg klagde litt til bhg en dag, de kjentes en anelse fuktige ut inni, men da kunne de opplyse meg om at de hadde spylt alle barnas sko med hageslangen. Har ikke kjent noe som helst fukt etter dette.

Ecco kan også være gode om barnet har små, tynne ben uten høy rist.

Storesøster har in2 siden vikingskoene ble ødelagt. De andre var reserve og hun sier de er gode. De koster vel 4-5-600 hundre, er usikker.

Skrevet

Lillebror på 5 år har viking sine vintersko hvert år. De koster vel 699 eller 799 til så små barn, men de er verd prisen!!

Jeg klagde litt til bhg en dag, de kjentes en anelse fuktige ut inni, men da kunne de opplyse meg om at de hadde spylt alle barnas sko med hageslangen. Har ikke kjent noe som helst fukt etter dette.

Ecco kan også være gode om barnet har små, tynne ben uten høy rist.

Storesøster har in2 siden vikingskoene ble ødelagt. De andre var reserve og hun sier de er gode. De koster vel 4-5-600 hundre, er usikker.

Vi har også Viking sine. Veldig fornøyd. Og så er det plass til ullsokker i de også.

Skrevet

Her har mini hatt sorel de siste 3 vinterene. De ligger på 500- 600 kr. i butikken. I år bestilte jeg fra xxxl.no, der kostet de bare 199 kr.! Samme skoen.

Veldig fornøyd med dem. De er ikke trenge på foten, å det er så fint å bare kunne ta ut den tykke ullsokken å tørke/vaske den om nødvendig.

Anonym poster: a17700ee7a4993b5c4e37f913c0327d1

Skrevet

Viking. Han hadde Viking i fjor også. Veldig fornøyd. De kostet 750.

Anonym poster: bba49b22b89160e8c395cd283c755b4c

Skrevet

Ecco, Viking og Superfit. Vi er mest fornøyde med Superfit, men det kommer jo en del an på foten til ungen - de er ganske smale.

Anonym poster: 2dd270fbe8f8bdf5831c3a621e291e67

Skrevet

Sorel i år. Fikk dem for 199 på XXL. Viking i fjor. Foreløpig like fornøyd.

Skrevet

Reima sine har mine, de til minste virker litt tunge, mens de i større størelsene er lettere...

Anonym poster: 0e080038ae979c443627323668fad1be

Skrevet

Alltid hatt viking gore tex til min jente og er kjempefornøyd. Jeg synes også ecco sine er supre (erfaring fra jeg jobbet 2 år i barnehagen). Men ecco er ganske smale i modellen og min datter har brede føtter, så her passer viking best. Har også et par sorel med ullfiltsåle som hun går med når det er sprengkulde.

Anonym poster: 3be57a4a00ff7f5e163bcaa6bd0905e6

Skrevet

Jeg har stort sett brukt Superfit til jenta mi. Men de passer best til smale føtter med lav vrist. Har også sko fra coop friends. Egentlig veldig bra sko. Holder godt på varme og er tørre. Coop skoene kostet 499 for 2 par

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Viking i år. Mest fornøyd med ecco, men viking er det jo bedre plass i :)

Skrevet

Kuoma. Kan anbefales til alle som ønsker myke, lette og varme sko til barna. Problemet er bare at de ikke finnes vanntette, men her oppe i nord gjør ikke det noe.

De kostet 370 nok i Finland, 700 i Norge.

Skrevet

Viking i alle år, kunne ikke vært mer fornøyd!

Gode og varme og blir ikke våt på føttene.

Se på www.xxl.no, der kan du innimellom spare en hundrings eller to på viking.

Skrevet

Ecco, Hun er 2 år. De er lettere enn Viking. Betalte 800 kr.

Skrevet

Dere som har sorel, bruker de kun sorel igjennom hele vinteren?

Jeg har sorel til han, første gangen iår. Enn så lenge fornøyd, men vet ikke om jeg skal kjøpe et par med viking gor tex for å bytte litt på det.. Sorel virker så tunge.. Men er usikker.

Anonym poster: 2191a9d514e23a17198ab21ffb49e4b9

Skrevet

Viking på ørtende året :) Veldig fornøyd. Gode og varme og tåler mye herjing.

Anonym poster: d11f205dc1f4900021bfeac9172d5e0a

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ecco til 799 og Dock boots til 299 fra Obs.

Skrevet

Norheim for tredje år på rad. Like gode som viking og fant de på tilbud til 199 kr på GMAX.

Skrevet

Ugg, ikke de "vanlige" men en vinterstøvel som er vanntett. Er kjempe fornøyd! Jeg bruker samme type og blir aldri kald eller klam. De koster litt mer enn andre støvler men jeg mener at de er virkelig verdt det...

Skrevet

Når vi bodde på Vestlandet, Sorel eller Kamik de dagene det var kaldest og Viking Thermo ellers.

I år er det Kamik til de kaldeste dagene og Superfit ellers, vi bor et sted med lite/ingen regn om vinteren og han er mindre ute enn han pleide å være i norsk barnehage.

Veldig fornøyd med Kamik og Sorel både for han og for oss voksne, men de kan fort bli for varme. Viktig å ikke bruke bomullsokker, for da svetter man og ender opp med kalde føtter. Jeg går barfot i mine!

Anonym poster: 3484078dbbc1c9563d31f9bfd3014d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...