Tina_ Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 (endret) For 7 mnd siden fekk jeg en liten baby, han måtte bli tatt med hastesnitt. Men lurer mye på hvor lang tid det tar før mensen kommer tilbake ? Vet det er forskjellig fra person til person. Men tar det lenger/kortere tid med folk som har tatt ks ? Noen som vet ? For litt siden trodde jeg at jeg fikk mensen, kanskje det var det, men jeg blødde leeeenge, nesten i 4 uker. Begynte smått, så ble det mye, som vanlig mensen i noen dager, så var det bare små blødninger igjen, som om at det bare var i utflod. Jeg ammet bare de 3 første mnd, så var det tomt. Endret 3. desember 2012 av Tia_Maria
mamma i november!(2005) Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 kommer jo ganske fort tilbake etter man er ferdi å amme.....
Tina_ Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2012 Ja, men her har den vert så rar :/
Frufluffy Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 4 mndr med begge og jeg fullammet med begge Virker som jeg er utpekt til å være veldig fruktbar
Tina_ Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2012 Heldig du Vi har lyst på en til, og da irriterer det meg enormt at mensen er helt på styr!!
Zora-okt10+jun13 Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Kom tilbake naar jeg sluttet med nattmat til mini. Han var da 6 mnd.
Neffi78 Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Da jeg sluttet helt å amme så kom mensen tilbake. Snuppa var da 7-8 mnd. Vi prøvde umiddelbart på barn nr 2 når mensen kom for vi ville ha to tette. Er i dag veldig glad for at jeg ikke ble gravid før minsten var 1år. Endret 4. desember 2012 av Labj
May the force be with you Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Her kom tante rød tilbake under 3 mnd. Etter fødsel, på min bryllupsdag!! Enda jeg fullammet!!!:-o Men så reiste hun plutselig hjem igjen etter et par perioder, og ble borte til amming av nr.1 begynte å ta slutt, ved ca. 12/13 mnd. Siden fødsel:) Ble da gravid ganske raskt etterpå, så slipper unna noen mnd. Til med besøk av henne;)
EliseAS Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Jeg gikk ca 2 år uken mensen sist. Fra jeg ble gravid, til ca 3-4 måneder etter jeg sluttet helt med ammingen
Gjest Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Faenskapet kom etter 10 uker denne gangen. Og selv med keisersnitt. Har ingenting å si, siden renselsen er helt likt for oss alle. Ammet også .
Ane Elise Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Hadde ikke KS sist gang, og fikk TR igjen etter 4 måneder selv om jeg fullammet nurket.
Puppemamma Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Fullammet og fikk den tilbake ca 10 mmd etter fødselen
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 den kom 4 uker etter renselsen... Fyyy søren så lei jeg var av blødninger da!!! denne gangen skal jeg sette p-sprøyte så fort jeg har mulighet til det siden jeg ikke planlegger flere barn. Da håper jeg mensen forsvinner for godt etter en tid :-)
Ingunn26 Skrevet 5. desember 2012 #14 Skrevet 5. desember 2012 Her kom den først 13-14 måneder etter fødsel, så det gikk lang tid, og tanken var innom på om jeg var gravid på ny. Det var jeg ikke... Nå er jeg snart tre måneder på vei med neste, og har ei på vel to år. Herlig! : )
Tina_ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 11. desember 2012 Var mensen helt normal som før da den kom ? jeg fikk mensen rett før helgen nå, og det va jo enormt mye som kom. blødde igjennom alt som var :/ det var ikke særlig hyggelig.. Har jo bødd tidligere også, men ikke slik som det var nå!! Håper dette er ett tegn på at jeg er komt tilbake i rute
Lessismore Skrevet 11. desember 2012 #16 Skrevet 11. desember 2012 Hos meg kom den på dagen et halvt år etter av vesla vår ble født. Det ble hastesnitt på meg og, men tror ikke det har noe å si for når mensen kommer tilbake...
Lollo83 <3 Skrevet 13. desember 2012 #17 Skrevet 13. desember 2012 Fikk mensen igjen 8 mnd etter fødsel (selv om jeg ammet enda). Første mens var lite blod, men varte lenge. dvs jeg blødde spottet konstant i nesten fem uker før det gav seg. Andre gang var det monstermens og jeg blødde gjennom alt! Heldigvis varte det bare fem dager. og vips så var jeg gravid igjen!
itb Skrevet 13. desember 2012 #19 Skrevet 13. desember 2012 7 måneder. så fort jeg trappet ned på amminga
Jentene mine og jeg:) Skrevet 13. desember 2012 #20 Skrevet 13. desember 2012 Det tok lang tid, nesten et år. Og det første året var det enorme mengder så jeg trodde jeg skulle blø ihjel omtrent. Men det stabiliserte seg etterhvert. Jeg fullammet 8 mnd forresten, og delammet til 15 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå