Lille- MO Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 har fått ekstremt tørre hender de siste dagene, og prøvde å smøre på vaseline intensiv care nå, endte med knallrøde hender og fæl svie i sprekkene.. fysj, måtte vaske den av igjen. hvilken krem kan jeg bruke som ikke kjennes ut som om jeg dypper hendene i syre?
Gjest MaJo0812 Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Cosmica håndkrem fra apoteket er lett og fin, trekker seg inn uten å være klissete og svir ikke. Men må smøre ofte da, kulda er fæl mot hendene og man er jo endel i kontakt med vann hvis man går hjemme med baby. Det får jeg tørre hender av!
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Anbefaler igjen locobase repair fra apoteket. Bruker den på alle mann her i huset, inkludert lillebror med atopisk eksem Den er knallgod
Lille- MO Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2012 ah, takk da skal jeg dra innom apoteket i morgen å se etter den ikke noe godt med tørre oppsprukne hender.
@riel Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 du kan også sette hendene i grønnsåpe ei stund, før du tar på krem. Det lindrer godt
Lille- MO Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2012 ok, da tester jeg ut locobase tusen takk for råd
Luciba Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Har eksem på hendene som klør og blir til sår. Nesten alt svir til meg! Men den hamp hand protector fra body shop er helt utrolig! Mykgjør veldig og holder seg på lenge. Klør ikke.
prekæs Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Mannen har lang erfaring med tørre hender. Hemp håndkrem fra bodyshop er det beste han har brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå