Gå til innhold

utro mot mannen, men vil ikke skilles.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Dib damer. Før dere begynner dømme meg håper jeg dere vil lese hele innlegget:

Jeg har vært gift i 8 år. og etter ca 3 år møtte jeg en annen mann og var utro. Jeg ble veeeldig forelsket, men jeg bestemte meg for ikke å skilles. jeg har to barn med min mann. (9 og 3 år).

Mannen min vet ingenting om dette. han nye annen ville at jeg skule skilles og gifte meg med han i 4 år før han giftet seg i fjor sommer. ( jeg fortalte han allerede etter første gang vi hadde sex at jeg ikke har følelser for han, jeg løy selvfølgelig!

Men han sier at han vet at jeg også elsker han men er redd for å innrømme det for meg selv siden jeg har bestemt meg for å ikke skilles.) Fortsatt vil han at jeg skal skille meg så han kan gå fra kona og gifte seg med meg.

det værste midt opp i all dette er at jeg har skikkelig følelser for han. han er så snill, omtenksom, romantisk ja alt man kan ønske.

Jeg vil ikke skilles fra mannen på grunn av økonomi og ungene..

Kan dessvere ikke si at jeg elsker mannen min. han er snill og god og en super pappa, men ikke noe mer liksom.

Prøv å sette dere i min situasjon . ville dere ha satset på denne nye mannen eller prøvd å glemme han.

Sorry alle skrive feilene. er fra tlf.

Anonym poster: 828a328a7bdd717bc011f94a5f5537f1

Anonym poster: 4a267ad72fc7b48adc6b4c427796b863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd, i min ungdom, å leve på en lignende løgn. For å si det enkelt: Det funket ikke. Og jeg har lært.

Man lever absolutt ikke godt på løgn. Du får avslutte enten det ene eller det andre forholdet og holde deg på en vei. Det er umulig å gå to veier samtidig.

Anonym poster: f3c56a80327b0d8278f9905126b12d48

Skrevet

Glem han. Gresset er ikke grønnere på andre siden.

Anonym poster: d19d08a28426d14edb82c9424877fc6d

Skrevet

Jeg ville gått for den jeg elsker. Men, jeg hadde bedt den andre mannen om å be om skilsmisse uavhengig av meg.

Elsker han ikke kona si, elsker han ikke kona si.

Men hadde han ventet til jeg hadde gjort det, viser det at han brukte oss begge som en trygg havn.

Skrevet

Det var faktisk jeg som ba han innse at de ikke kan bli oss. Og han har veldig lyst på barn. Derfor har han giftet seg. Han sier at bare jeg bestemmer meg for å satse på oss så vil han skilles på dagen. Og det vet jeg at han mener..

Skrevet

Jeg syns du skal jobbe med det forholdet du har. Du har hatt anledning til å skille deg lenge før denne mannen ble gift. Du har hatt mange år på å vurdere dette og ennå ikkje gjort noe med det. Nå som han er gift bør du i alle fall skygge banen. For en forferdelig trist situasjon, spesielt for din mann og din elskers kone. Jeg syns du skal kutte all kontakt med denne mannen, og heller gjøre det du kan for å elske dine barns far. Kanskje du blander å elske og det å være forelsket?

Gjest peacock
Skrevet

Du vil ikke skilles, men synes du skal gi mannen din mulighet for å bli det dersom han ikke ønsker å leve på dine løgner.

Tror forøvrig aldri du kommer til å kunne stole på nye mannen og han på deg - de som er utro tiltrekkes i like stor grad av spenningen ved å være utro tror jeg, og da er det bare et spørsmål om tid før en av dere kjeder seg igjen og finner noe nytt igjen.

Skrevet

De andre kommer med gode poenger.... Du burde nok be han gå fra kona først... Enten bli hos mannen din og kutte han andre helt eller gå. Du kan ikke få i pose og sekk. Som en annen sa, så trist for mannen din og din elskers kone... Uansett så burde du være ærlig med mannen din og fortelle om utroskapet. Jeg ville personlig skilt meg og gått for mannen jeg elsker. Man lever bare en gang og jeg ville ikk brukt tiden på en jeg ikke elsker. Lykke til med valget...

Skrevet

Hvordan skal jeg be han om å gå fra kona når jeg fortsatt er gift. Hvis han får en garanti om at jeg også skiller meg for å leve med han så VET jeg at han vil gjøre det.

Hvis jeg sier jeg skal til byen så kan han plutselig være i byen bare for å se meg. Selv om jeg er med barna og mannen, men han går bare forbi da, mannen min kjenner han ikke.. Han forteller meg detaljer om kroppen min som jeg ikke en gang husker. Her en dag skrev han en mld om at heg hadde en svak hjerteformet liten føflekk under venstre pupp. Måtte leite etter den selv :-))) også har jeg visst en nedentil også, altså på selve musa :-)

Men ja, kanskje jeg blander forelskelse med det å ELSKE.

Gjest peacock
Skrevet

Hvordan skal jeg be han om å gå fra kona når jeg fortsatt er gift. Hvis han får en garanti om at jeg også skiller meg for å leve med han så VET jeg at han vil gjøre det.

Hvis jeg sier jeg skal til byen så kan han plutselig være i byen bare for å se meg. Selv om jeg er med barna og mannen, men han går bare forbi da, mannen min kjenner han ikke.. Han forteller meg detaljer om kroppen min som jeg ikke en gang husker. Her en dag skrev han en mld om at heg hadde en svak hjerteformet liten føflekk under venstre pupp. Måtte leite etter den selv :-))) også har jeg visst en nedentil også, altså på selve musa :-)

Men ja, kanskje jeg blander forelskelse med det å ELSKE.

Jeg er glad for jeg ikke er mannen din eller kona til elskeren, for det dere holder på med er fullstendig uakseptabelt! Vær kvinne nok til å gå fra ham hvis du ikke vil være sammen med ham, han fortjener bedre enn det der. Å være emosjonelt utro er minst like ille som å være fysisk utro.

FY, skam dere! Dere fortjener forøvrig hverandre, du og elskeren din.

Skrevet

syns ikke denne nye mannen høres ut som å være noe å samle på! Tenk på det hn gjør med sin nåværende kone da, han går jo på en måte bak ryggen hennes, stakkars dame!men du gjør jo forsåvidt det samme med din mann. så det beste for alle 4 er vel at dere begge skiller dere, så kan dere jo prøve sammen! men hadde ikke blitt forfær om en av dere falt for fristelsen på nytt...da opplever dere det samme som deres ektefeller...ikke godt !

Anonym poster: c959bfa7d1285dc507bfcd72470342ad

Skrevet

Annen mann/elsker eller ikke. Jeg synes at enten så elsker du mannen din, har sterke følelser for han og vil leve livet sammen med han, eller så gjør du ikke det og går fra han.

Hvorfor er det så viktig at han andre venter på deg før du går?? Snakk om å ha to trygge havner..

Synes synd på mannen din som er 2.valget ditt og ikke vet om at du egentlig vil ha en annen, men går ikke fra mannen din i tilfelle han andre ikke skiller seg nå :(

Skrevet

Ingen kan kontrollere hva man føler, om du virkelig ville vært sammen med denne mannen hadde du gått ifra han for mange år siden, å skylde på ungene og økonomi kan da ikke være rett ferdig? Kjærlighet og ærlighet har ingen pris.

Du må gå inn i deg selv å finne ut hva du vil gjøre, eg anbefaler deg å følge hjertet ditt.. Men, om elskeren fin virkelig vil ha deg hvorfor har han da giftet seg? Den forsto ikke eg helt?

Eg syns også at du burde være ærlig med mannen din, hvordan ville du tatt det om personen du elsket var utro mot deg på den måten og gått bak ryggen sin?

Håper du finner ut av hva som blir best for deg, for det er det du må gjøre...

Gå dit hjertet ditt fører deg :)

Skrevet

JEG krever jo ikke at han skal skilles, men siden noen lenger opp nevnte at de hadde krevd at han gikk fra kona først så lurte jeg på hvordan jeg skal kreve det når jeg fortsatt er gift.

Han vet ikke hvor forelsket jeg er i han, jeg prøver så godt jeg kan å finne tilbake til følelsene jeg hadde for mannen min en gang. Selv om de ALDRI har vært like sterke som for han andre, selv ikke som nygift.

Jeg skjønner godt de negative svarene deres, jeg var selv en av de som var veeeeldig imot utroskap. Men plutselig så skjedde dette meg.

Og ja jeg skammer meg veldig.

Skrevet

Hvorfor har du 2 koder i hi?

Anonym poster: 9c66ff1d76cbb1f482e5e4664a973a3c

Skrevet

Det må du nesten spørre forum ansvarlige for. Jeg bestemmer ikke kodene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...