TrymTroll Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Forje natt til onsdag så våknet jeg midt på natten av at jeg hadde kraftige smerter i magen. Det gjorde så vondt at jeg gråt av smerte! og sånn holdt det på i 2-3 timer i strekk.! Neste dag hadde jeg time tidlig på legesenteret, og hun sjekket det som kan sjekkes der. (hjertelyd, blodtrykk, og urin) hadde +1 på proteiner og +1 og leukosytter(?) Hele bagen var da fortsatt sår og vond å ta på, men ikke disse krampene lengre. kan ikke si jeg merket at det var spesielt hard mage heller, men det var liksom ikke i tankene engang da, midt på natten. det gjør vondt når bebien sparker, INNMARI vondt. så ho sender meg også til sykehuset (føden) for en ordentlig sjekk. Her å tar de alle slags mulige tester, med bla belte på magen i ca 45 min og ultralyd(ULTRA kjapp) og blod prøver til jeg omtrent ikke kunne stå lengre... og da måtte jeg vente i 1,5 time på prøver på svar inne på ett venterom. så når svarene kom var det bare ei i resepsjonen som sa de var helt fine og at jeg bare kunne reise hjem igjen. ingen har ført opp noe som helst om dette verken på helsekortet eller ellers. Og i natt hadde jeg det samme, men nå la jeg merke til at magen var stein hard og at jeg har økt utflod (normal farge) dette gjør utrolig vondt, og jeg syntes det er skummelt jeg.... men ingen som kan svare meg på hva det er?
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Hvor langt et du på vei?? har ikke opplevd det delv, men høres ut som falske rier/ sterke kynnere.... Er en del flergsngsfødende som får det på slutten av svangerskapet etter som jeg har skjønt!! Spent på om jeg får det denne gangen siden jeg er annengangs!!
TrymTroll Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er i uke 29 og dette er førstgangen. jeg tenkte også på det, men kynnere som varer i flere timer? eller rier med 4 dagers mellomrom?
TrymTroll Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2012 Neei... da ville jeg vel ha prompa før det ble bedre.
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Kanskje livmora strekker seg,tror det holder på med det her i alle fall, veldig vondt, er i uke 31
mamma i november!(2005) Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Sånn har jeg det når jeg ikke er gravid... Akkurat slik du beskriver det, men ingen som finner ut hva det er.... Men jeg har merket at di smertene jeg har kommer gjerne om jeg har spist eller drukket noe appelsin holdig... Så Kan være en fordel å tenke over hva du har spist/drukket i løpet av tiden... Når man er gravid Kan man jo plutselig reagere på ting man aldri har reagert på før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå