Gå til innhold

Micha ( mika) Nathaniel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere ?

Anonym poster: a2bfe30109426f37a5cc317c70abaf07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til en hamster? Brillefint.

Anonym poster: 7d6176c6e6ad717c5770ef35ca77edc6

Skrevet

Lærer ikke å si navnet sitt før skolestart

Anonym poster: 5a7e45ac9c62dc4fd5608c4980a81c4d

Skrevet

Likte ingen av navnene hver for seg og ihvertfall ikke sammen. Ble for jålete og pompøst.

Hva har skjedd med helt vanlige, trauste navn?

Anonym poster: ee2ac3cc983676dabaa908c789b73e1e

Gjest peacock
Skrevet

Micha? Er ikke det jentenavn? Nathaniel passer bra om dere er engelske, ikke til en norsk gutt - det blir for poppis.

Jeg er enig med #4 - ikke bra at barnet ikke lærer å si navnet sitt før skolestart. Mange sliter forøvrig med å å si th, de sier t i stedet. One, two, tree - da er det ikke morsomt å hete nathaniel.

Skrevet

Høres ut som du helst ville hatt ei jente spør du meg... ALTFOR jålete!

Anonym poster: b685562fe1ae07031eb641aa69883662

Skrevet

En norsk unge kan vel hete Ali. så hvorfor kan ikke en norsk unge hete dette. dere får kalle han Ola

Skrevet

En norsk unge kan vel hete Ali. så hvorfor kan ikke en norsk unge hete dette. dere får kalle han Ola

En norsk unge kan ikke hete Ali.

Anonym poster: bfbdd304735102a8bd79f9bfcf349a28

Skrevet

Hvorfor ikke skrive Mika hvis det er det han skal hete?

Jeg hadde sagt Misja hvis jeg hadde sett Micha :)

Skrevet

Micha? Er ikke det jentenavn? Nathaniel passer bra om dere er engelske, ikke til en norsk gutt - det blir for poppis.

Jeg er enig med #4 - ikke bra at barnet ikke lærer å si navnet sitt før skolestart. Mange sliter forøvrig med å å si th, de sier t i stedet. One, two, tree - da er det ikke morsomt å hete nathaniel.

Nathaniel uttales vel med t? Hr en i bhg som heter det, alle kaller han for Nataniel hvertfall.

Ellers er jeg enig i at med den skrivemåten ville jeg uttalt Micha som Misja. Ville heller skrevet Micah hvis skal uttales Mika.

Skrevet

Hva med å la gutten slippe å stave navnet sitt for alle gjennom hele livet...

"Jeg heter Mika med ch, nathaniel med h..Hansen"

Gi ham et navn som skrives slik det sies...

Anonym poster: 4fed43cb204db22502dff9287b6f53a6

Skrevet

Micah Nataniel it is :-)

Anonym poster: f9583c465c8176739a2bf2f63cf4907e

Skrevet

Uff, ikke overbevist.

Skrevet

Huffda.

Anonym poster: ca1367052938513eab43d01c26b06e7c

Gjest peacock
Skrevet

Nathaniel uttales vel med t? Hr en i bhg som heter det, alle kaller han for Nataniel hvertfall.

Ellers er jeg enig i at med den skrivemåten ville jeg uttalt Micha som Misja. Ville heller skrevet Micah hvis skal uttales Mika.

Jeg uttaler det på engelsk, jeg, derfor jeg ikke synes det passer her i det hele tatt med mindre man er engelsk. Om man sier Nataniel synes jeg man skal skrive det slik. Det høres forøvrig enda verre ut enn den engelske versjonen! Usj! Hvorfor ikke bruke Daniel eller Gabriel eller noe slikt fremfor et engelsk navn som man ikke klarer å uttale?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Absolutt nei.

Ikke utsett barnet for det.

Skrevet

Sjelden jeg egentlig kommenterer i sånne tråder, men dropp Micha. Jeg har en 13åring som heter Nathaniel-uttales med T, den er helt grei syns jeg. Micha likte jeg-men ikke på gutt. Sammen ble det ikke helt så der, men vet du-det er din unge, du bestemmer :)

Skrevet

Om du vil kalle ungen Micha Nathaniel så gjør du det. Men jeg ville skrevet det Mika for å gjøre det litt enklere. Jeg hadde tenkt at gutten hadde russisk tilknytning, men det gjør vell ingenting? Jeg er fan av navn som ikke er A4 jeg!

Mika er ett guttenavn for meg forresten.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Baaah! Grusomt horribelt navn! Blir jo helt slapp i kjeften av å uttale det!

Skrevet

Micah Nathaniel går fint! Eller Mika Nathaniel!

Micha leser jeg som Misha.. som jeg kjenner ei jente som heter!

Syns forøvrig Nathaniel er et flott navn :)

Anonym poster: 88ef5d1ade183683ad82b0e5b5575e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...