Gå til innhold

Emil eller Liam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

med Leander som mellomnavn

Anonym poster: fbb0568cf10ee627c7584d63afe78fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes begge kombinasjonene ble veldig tunge....

Alle tre navnene er veldig fine hver for seg, men ble kanskje litt mye??

må jeg velge så blir det Liam Leander :-)

Skrevet

Emil.

Anonym poster: f6de05634c8799dda97ba3d5cb8f84d5

Skrevet

Liam er nydelig navn, men begynner å bli for vanlig :( Med Leander bak, passer Emil best, selvom Emil er ALTFOR vanlig..

Anonym poster: e53612d08b513d00f2f95c1bbd2256ca

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Kjenner eller nei vet om 5 Emil Leander. Så det er ikke akkurat en kreativ vri, ei heller fin.

Emil er kjempe fint da! Og Liam er oppbrukt...

Skrevet

Emil :) Men hva med et annet mellomnavn hvis du skal ha det ? :) Leander er jo et veldig vanlig mellom navn nå

Skrevet
Synes begge kombinasjonene ble veldig tunge.... Alle tre navnene er veldig fine hver for seg, men ble kanskje litt mye?? må jeg velge så blir det Liam Leander :-)

Enig her :)

Skrevet

Er ikke så enig i det, synes det er viktigere og velge et navn vi liker,men hvis noen har andre forslag enn Leander til mellomnavn kan jeg jo se,men vi liker vanlige navn. søskene heter Linnea Nicoline og Mathias Andrè

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Liam Leander høres skikkelig "ung mor" ut. Fælt. Liam og Leander heter vel annenhver guttunge også. Synes ikke noe om navnene, verken alene eller sammen. Emil er fint da :-)

Skrevet

Emil Alexander

Emil Nathaniel

Emil Tobias

Emil Oliver

Emil Sebastian

Min skal hete Emil Mathias,men kan jo ikke forslå det,siden du allerede har en Mathias :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Emil Mathias er veldig fint, snartmamma! :-)

Skrevet

Er enig med vicky over her at Liam Leander høres veldig "ung mor" ut, ser for meg søstra heter Chanel angelica eller noe i den duren (men igjen så håper jeg trenden med lange kompliserte navn snart er over, men det er meg personlig).

Men i bunn og grunn er det ikke opp til noen av oss her inne hva gutten deres skal hete, jeg syntes dere skal velge det dere syntes er finest/passer best til gutten, vent til han kommer ut og kanskje dere blir overrasket over at det kanskje ikke er Liam eller Emil som er skrevet i panna hannes men Kristian feks.

Skrevet

Emil er MYE mer oppbrukt enn Liam da.. selvom Liam snart er oppbrukt også. Vet vel om 20 som heter Emil, født i 2011-2012..

Anonym poster: e53612d08b513d00f2f95c1bbd2256ca

Skrevet

Emil Alexander og Emil Oliver var veldig fint :). Olai er ikke mye fint

Gjest cunning stunts
Skrevet

Emil er et navn. Liam er en tyggegummiboble. Liam Leander har hull i øret med en liten "diamant" i fra han er tre, han har åttitalls rottehalesveis fra fødselen, og går på pub med mora si i Marbella så hun kan få noen til å spørre om de er søsken.

Skrevet
Emil er et navn. Liam er en tyggegummiboble. Liam Leander har hull i øret med en liten "diamant" i fra han er tre, han har åttitalls rottehalesveis fra fødselen, og går på pub med mora si i Marbella så hun kan få noen til å spørre om de er søsken.

Var det egentlig en nødvengig kommentar....?

Anonym poster: f078adc2e52a1b55687ba01e13f71e63

Gjest cunning stunts
Skrevet

Var det egentlig en nødvengig kommentar....?

Anonym poster: f078adc2e52a1b55687ba01e13f71e63

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...