Gå til innhold

Hvor mye la du på deg i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 kg.. ungen veide 4

Anonym poster: 9f962ed67e880ce8cb8afbf60f5ebdd5

Skrevet

la på meg 25 kg, husker ikke hva jeg gikk opp når, men mener det gikk ganske jevnt og trutt oppover hele veien ;)

Skrevet

Med førstemann 12 kg tilsammen, nå med andre er jeg i uke 20 og har gått opp 1,5 kg. Mye kvalme til uke 16 i begge svangerskap.

Skrevet

Med førstemann gikk jeg ned 5-6 kg i første trimester, hadde ikke særlig matlyst. Legen visste ikke hvor mye jeg veide i startvekt, så han så egentlig ikke vektnedgangen min noe særlig. Gikk opp 10 kg i forhold til utgangspunktet, begynte å gå opp i vekt først rundt uke 24.

Skrevet

Første svangerskap:27 kg

Andre svangerskap: 30 kg

dette til tross for at jeg blir alvorlig syk i avangerskapa mine, og ligger på sykehus store deler med sterke medikamenter som ikke akkurat øker matlysten.

Har hatt en del vann i kroppen begge gangene, men det er sykt hvordan boen bare eser ut, helt uavhengig av matinntak og aktivitetsnivå :/

Skrevet

I forrige svangerskap gikk jeg først ned 5 kilo i første trimester, deretter gikk jeg opp ca. 25 kilo i resten av svangerskapet. Kiloene kom ikke før etter uke 20...

Skrevet

17 kg

Skrevet

Gikk opp 8 kilo første svangerskap :-)

Anonym poster: 6b6b137747d82852762d7fbdea8ffc34

Skrevet

De første 20 ukene gikk jeg vel ned 6kg, så gikk jeg opp disse igjen pluss 3-4 kg til :)

Skrevet

23 og 16 kilo. Er veldig sulten hele tiden, og kan ikke drive og spise bare grønnsaker hele dagen. I tillegg så kan jeg ikke trene eller gå raske turer. Gikk alt ned igjen etterpå, nesten. Hadde igjen ca 4-5 kilo, som trengtes da jeg hadde startvekt i svangerskap med BMI på 17.5. Nå er jeg gravid med nr 3, og blir spennende å se hvordan det blir denne gangen :)

Anonym poster: 67952918134402785454a1b56589cd48

Skrevet

Første: 12 kg

Andre: 14 kg

Tredje: 1. Trimester: 2 kg

2. Trimester: 5 kg

3. Trimester: 2,5 kg (er i uke 31 nå)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Første svangerskap raste jeg ned nesten 25 kg de 21 ukene jeg gikk gravid.

Med gutten gikk jeg opp 8 kg, men ned 2 kg i egen vekt (gikk ned 10 kg innen 1 uke etter fødsel)

Med jenta gikk jeg opp 13 kg, og gikk ned igjen 8 av de den første uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...