Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Har fått time til tidlig ultralyd 12+2. Kunne tenkt meg å gå tidligere, men det var første ledige time. Er dette sent for en "tidlig" ultralyd? Anonym poster: b65d86eb496596235740c6ac2b06a620
Caprica Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Kommer an.på.hva du vil.vite, men mellom.uke 11 og 13 kan man se nakkefold mener jeg å.huske.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Helt perfekt! Da ser du mye. Jeg var 12+1 og ville gjort det samme om igjen. Mye tidligere er det ikke så mye å se, men i uke 12 ser man jo det lille mennesket. Hold på den timen! Anonym poster: 74b6e4bd78e3edd78e3c1f590a35b994
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 jeg fikk i uke 10,men de sier jo mellom 10-13 er best,så sikkert veldig bra:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Bra tidspunkt det! Er veldig glad for at vi hadde tidlig ultralyd, siden de fant noe de ville sjekke ut nærmere. Heldigvis viste alt seg å være bra, men veldig glad vi ikke ventet til ordinær ultralyd! Anonym poster: 5b29e1cde453edc8aaf6931c29df0823
Bellabellabella Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Synes også tidspunktet er perfekt. Jeg var på tidlig ul da jeg var 13 uker, og legen så alt han kunne sjekke så tidlig veldig bra.
Gulosten™ Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Det skal gjøres før 13+6. 12+2 er perfekt.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 jeg var på tidlig UL i uke 10 men måtte komme tilbake i uke 12.5 for å kunne se bedre. så 12.2 er flott det.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Mulig jeg er dum nå, men hva er det som er årsaken til at man får tidlig ultralyd? Er det pga ekstra oppfølging i svangerskapet? Anonym poster: e5bc955a3c19f35e1bce2fcc91c8d974
Gjest peacock Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Mulig jeg er dum nå, men hva er det som er årsaken til at man får tidlig ultralyd? Er det pga ekstra oppfølging i svangerskapet? Anonym poster: e5bc955a3c19f35e1bce2fcc91c8d974 Ja, det er forbeholdt de over 38 og de som har ekstra risiko. Men heldigvis kan vi andre vanlige dødelige betale oss fra det slik at vi ser at alt er bra med fosteret før vi forteller til gud og hvermansen at vi venter oss 12+2 er glimrende! Om det er noe galt gjelder jo 12 ukersfristen ikke uansett. Bedre å se det i uke 12 enn i uke 18 synes jeg. Synes den første ultralyden gjorde alt mye mer virkelig, absolutt verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå