Gå til innhold

Oral-sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert sammen med mannen min i 7 år. Og han har slikket meg max 3 ganger. Jeg har prøvd og tatt opp temaet, men han vil ikke snakke om det.. Men han vil hele tiden att jeg skal gjøre det på han.. Jeg synst det et ett stort savn :( synst ikke det er noe gøy og ha sex med han for jeg savner att noen går ned på meg. tenker ofte på om det er fordi jeg har noen kg for mye. Sikkert bare helt dumt og tenke slik :( tenker og om han hadde gjort det på om han fant seg ei "perfekt" dame med en stram kropp som ikke har føda 3 unger. Men så om jeg fekk han til og slikke meg, ville jeg nok ikke likt det, fordi jeg vet han ikke har lyst :(

Anonym poster: e60e82fc14227636323ca48cbc6600b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville blitt så barnslig at jeg hadde demonstrert "får ikke jeg, får ikke du heller" en periode...

Skrevet

har han kommet med en grunn til hvorfor han ikke vil da? F.eks at du ikke er glattbarbert eller noe slikt???

selv er jeg ikke noe glad i å suge. Pga et overgrep fra en nabo i barndommen. Men jeg gjør det av og til, men stiller da krav om at han må trimme hårene ( brekker meg av hår) og må være heelt nyvasket...

Kanskje du kan prøve å ta det opp med han når dere ikke er midt under akten? Rart hvis ikke han har noe som helst grunn til hvor for han ikke vil... Overflødige kg kan jeg ikke tenke meg er grunnen!!

Lykke til :-)

Anonym poster: 0e1b243bf675fa92459ececaac209306

Skrevet

Kan ikke tenke meg kiloene har noe å si. Jeg skal fortelle deg en ting; tenk hvor mange menns om har lyst til å gjøre de tingene du savner, som mannen din ikke vil?

Du er flott, mannen din, fjott. (det rimte)

Skrevet

Han har aldri gitt meg noen grunn :( jeg vet jeg ikke lukter. Andre som har gått ned på meg sier att jeg smaker godt og att dei likte det. Så det svir att mannen jeg elsker ikke vil gi meg den gleden i sex livet :( HI

Anonym poster: e60e82fc14227636323ca48cbc6600b3

Skrevet

Støtter rådet om å ta det opp utenfor akten.

+ miryks sitt råd om å nekte å gjøre det for han hvis han ikke vil gjøre det for deg, om det ikke går an å prate med han :P

Skrevet

Uten noen forklaring, kam han heller ikke forvente noen forståelse.

Jeg ville blitt lei meg og forbanna om det var min mann, og han ikke kunne forklare hvorfor.

Men om dere har vært sammen i 7 år, og han har gjort det 3 ganger så er det nok hos han problemet ligger!

Men ta det opp i en setting som ikke har med sex å gjøre..forklar han at det sårer deg, og at du er redd det kan være pga ekstra kg.

Om han skjønner hva det gjør med deg og selvtilliten din, så vil han (forhåpentligvis) være mere interessert i å fortelle.

Forresten, jeg ville latt være å suge han om jeg var deg!

Om han skal være sånn, så kan ham jo få savne det han også :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde nok gått for det samme trikset som miryks ^_^

Skjønner at dette er sårt for deg, og håper dere får snakket om dette. Viktig at du legger frem det du tenker og føler rundt dette slik at han kan berolige deg eller forklare hvorfor han ikke vil.

Til sist så skal man respektere hverandres grenser, men det betyr ikke at man kan prøve å skyve på grensene, da med god kommunikasjon og felles forståelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...